Jaky byl rok 2014?

6. 1. 2015

Můj rok 2014 byl nazvala jako horská dráha. Jednou nahoře a jednou zase dole. Taky se stalo pár velkých zvratů v mém osobním životě ať šťastných nebo zlých. I silvestr byl zvláštní,zvláštní zakončení zvláštního roku. Jsem tedy ráda, že tento rok mám úspěšně za sebou a upřímně doufám, že rok 2015 bude úspěšnější. Hodně zdaru v tomto roce!


V lednu jsem tradičně navštívila Prahu,ukázala vám své oblíbené produkty za minulý rok.Těšit jste se mohli i na jeden DIY článek a viděli jste jeden zimní outfít.  


V únoru jsem si byla zalyžovat do Itálie,konkrétně do střediska Plose. Ukázala jsem vám recept na jednoduchou buchtu z nutelly ,plesové líčení i srovnání Babylips vs. Lovelips. Na konci února se oteplilo tak, že jsem vám ukázala první jarní outfit. 


K příležitosti mích narozenin jsem pro vás uspořádala giveaway.Taky jste měli možnost nakouknout do mého kosmetického koutku, který se od té doby dost změnil takže můžete čekat aktualizovanou verzi, a taky došlo i jedno malé diy.


K narozeninám jsem dostala nový fotoaparát,blog oslavil svoje první narozeniny a viděli jste outfit s galaxy šátkem. 


Květen byl ve znamení random článku, neonových laků a DIY hrníčku z fima.


V červnu jsem měla možnost vyzkoušet přírodní kosmetiku Zuii, zhlédli jste první DIY video. Taky jsem vám ukázala návod na jedno letní líčení, článek o mém každodenním líčení a nějaký ten outfit.


V červenci to pak byl letní playlist oblíbených písniček,recept na jednoduchou večeři a recenze na paletku od W7.


V srpnu jsme se opět chystali do školy a tak jste se mohli dočkat školního haulu i DIY videa, jak si vylepšit pomůcky do školy. Také jsem si nadělila nový telefon a viděli jste další můj oblíbený recept.


V září jsem poprvé využila slev k příležitosti Dnů marianne, měli jste možnost si přečíst 25 faktů o mně, kouknout na můj oblíbený outfit i DIY video na předělávku trička.


Říjen a Listopad byl ve znamení blogerské pauzy a proto jen recenze na Babylips a Ježíškovský wishlist.


V prosinci jsem pak navštívila Budapešť,ukázala vám co jsem dostala od Ježíška a své vánoční dekorace v mém pokoji. Taky jsem měla možnost vyzkoušet čistící gel od Avéne a viděli jste i velký podzimní/zimní haul.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.