Nové předsevzetí a jak dopadlo to z minulého roku

3. 1. 2015



Tak jako minulý rok jsem tu se svými předsevzetími (staré ZDE). Když se tak koukám na ty staré, musím se pochválit že se mi je celkem podařilo splnit. Čtu opravdu více,foťák také mám,pokoj jsem hodně pozměnila, se svým životem jsem relativně spokojená a i to cvičení mi nějakou dobu vydrželo. Letos jsem si dala jen 5 předsevzetí, ale o to víc se budu snažit je všechny dodržet.


S pitím jsem na tom dost mizerně a ještě horší je to ve školní den. Za den mi třeba stačí jen 0,5l tekutin což je strašně málo, takže jsem se rozhodla si to začít pořádně hlídat a hlavně se naučit pít u snídaně.


Plánuju už strašně dlouho, ale pořád jsem se k tomu nedokopala. Jako předsevzetí jsem to měla už minulý rok, takže letos určitě nějaké pořídím.




To potřebuju jako sůl. Opět to  tu bylo i minulý rok a pravdu mi to nějakou dobu vydrželo, tak snad mi to letos vydrží ještě déle a třeba mě to i začne víc bavit.


Poslední dobou jsem na sladkém hodně ujížděla a je potřeba to trochu zredukovat. Nebudu tvrdit že ho nebudu jíst vůbec ale částečně omezit by to chtělo.


Opět se objevil i minulý rok. Bohužel ten od Marc Jacobse už se přestal prodávat, z pravého kovu si ho zatím taky nechci kupovat a vyhovovala by mi nějaká chirurgická ocel.ale nakonec stejně zkončím u nějakého z ebaye.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.