2014: top and fail cosmetics products

9. 1. 2015


Tak je tu jako minulý rok vám přináším článek toho nejlepšího a nejhoršího,co jsem za minulý rok zkusila. Začneme tedy tím nejhorším a to nejlepší si necháme na konec. Propadáky z řady stínů tu mám tři. Tím nejhorším jsou stínu od značky přírodní kosmetiky Zuii. I přes čistě přírodní složení beru jako velkou nevýhodu naprosto tragickou pigmentaci,výdrž a přehnanou cenu. Trio od Dermacolu mě taky nenadchlo. Je na tom tedy podstatně líp než Zuii,ale i tak je pigmentace dost špatná stejně jako velká prášivost. Celkem na vážkách jsem byla i u tužky od Astoru.Dělá krásný matný finish,vše je super, jen ta výdrž by mohla být lepší. V Budapešti jsem si taky koupila bázi od Nyxu. Ale bohužel, ani na této bázi mi stíny dlouho nevydrží. Nevím proč,ale můžu mít na očích co chci a stejně se to vždy sleje do vrásek. Bronzer Honolulu i přes svou dokonalou barvu,balení i cenu také zklamal. Je dosti prášivý,strašně pigmentovaný takže se s ním musí opravdu opatrně a navíc moc dlouho nevydrží. Tužka od Essence by byla fajn, kdyby nebyla tak tvrdá a netahala tolik víčko a měla o dost větší výdrž. Největším propadákem je ovšem makeup. Dělá příšernou masku,šupinkovatí a příliš hustou konzistenci. Já ho naštěstí kupovala ve výprodeji v Tetě za pár korun. 


Přesouváme se k objevové stránce.  Z tvářenek musím zmínit Africu od W7 a Skinmatch od Astoru. Africa je takový chameleon,něco mezi tvářenkou a bronzerem, a tak ideální na každý den. Skinmatch je taková krásná matná růžová a nejvíce jsem ji nosila na jaře a v létě. Z Německa jsem si dovezla krásný zlatý rozjasňovač Terra Naturi, kterému prostě není co vytknout. Vzhled,barva i výdrž jsou naprostá dokonalost. Barvený gel na obočí od Alverde se stal mou každodenní rutinou. Aplikace je rychlá, hezky obočí zvýrazní a navíc vydrží celý den. Konečně jsem také objevila levný korektor, který pořádně kryje a není tmavý a tím je tenhle zázrak od Catrice. Tužky od Essence jsou obecně populární a když má krásnou tyrkysovou barvu, není co vytknout. Rtěnku Cien z Lidlu jsem koupila opravdu za pár korun je na zkoušku a jsem spokojená. Nečekejte rtěnku, je to spíš barvený balzám ale ideálně mi tak vyhovuje. Mojí nejoblíbenější rtěnkou je tato od Yves Rocher. Má krásnou barvu a lá moje rty,úžasný obal i výdrž.Lip gloss nosím jen málo kvůli výrazné barvě ale jinak je to pravdu držák.


Snad jediným plochým štětcem, který jsem používala na stíny je ten od Ladyboxu, který už asi neseženete ale je prostě skvělý a bezvadně se ním nanáší stíny. Jediným makeupem který jsem používala cca. posledního čtvr roku je True Match od Lorealu. Vyrábí se mnoha odstínech,krásně pleť sjednotí,zamaskuje drobné nedokonalosti a vydrží skoro celý den. Rozhodně nejoblíbenějším produktem na rty byl Babylips, který se objevil v objevech už minulý rok. Z laků jsem si zamilovala neonovou kolekci Bleached neons, která má prostě úžasné odstíny. Dále pak vytvrzovač laků od Four Seasons díky kterému vydrží laky o hodně déle a navíc získají krásný lesk. Stíny Manhattan, které mi mamka dovezla ze Švýcarska jsem si taky hodně oblíbila. Jsou skvěle pigmentované, vydrží a navíc mají pevný obal. Voňavku Versace jsem sice dostala k těmto Vánocům, ale už jsem si ji stihla zamilovat natolik, že se tu musela objevit. 

2 komentáře

  1. Naprosto súhlasím s Astor skinmatch a rúžom od Yves rocher!:)

    http://lindatayllor.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dobré vědět že se s někým shoduji v názorech :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.