Avon Ultra colour indulgence

17. 3. 2015


Hezké úterý,
Tak snad konečně přichází jaro a s ním je na čase vytáhnout zářivé rtěnky.Dnes tu tedy mám pro vás další recenzi, tentokrát opět pro portál blogerky.cz, který uspořádal výzvu s Avonem od jehož zastoupení jsme dostaly tři rtěnky na vyzkoušení. Rtěnky jsou naprostou novinkou, ale už teď je seženete na stránkách Avonu a to dokonce ve slevě za 120 Kč,což mi přijde za rtěnku jako naprosto skvělá cena. Navíc má SPF 15, takže budou skvělé třeba i v létě. 

Vezmeme to od podlahy. Obaly jsou klasicky elegantně černé z celkem pevného plastu a nemám mu co vytknout. Navíc se mi líbí, že zespodu je nalepeno kolečko s příslušnou barvou,takže když jich máte více, snadno je rozeznáte. Teď už k samotné rtěnce. Konzistence je opravdu máslová, možná až trošku moc, krásně klouže po rtech a spíš mi připomíná takový balzámek. Co jí ale bohužel musím vytknout je to, že mi přijde že při neopatrném nanášení jdou na rtech trochu vidět tahy a trošku cuckovatí. Pigmentace je pak spíše nižší a spíš rty zabarví než úplně přemaluje, ale nevím jak je tomu u tmavých odstínů. Ze rtů se pak vytrácí rovnoměrně, nezalézá do vrásek ani nic podobného. Výdrž je pak zhruba dvě hodinky, což se u takto máslové rtěnky dá očekávat.    





Od vrchu: Peach Petunia,Pink Bloosom,Honey Flower
Peach Petunia
Honey Flower
Pink Bloosom

Když to tedy tak shrnu, rtěnky jsou skoro podle mého gusta. Obecně mi pak přijdou vhodné hlavně pro mladé slečny, které nehledají dlouhou výdrž ani závratnou pigmentaci a chtějí jen rty trochu zabarvit a zároveň se cítit pohodlně. Navíc si můžete vybrat z ohromného množstvní barev, rtěnka se vyrábí ve 20 ti odstínech(!!!) , takže si vybere opravdu každý.


2 komentáře

  1. Moc pigmentovane nejsou, coz je skoda.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.