My new diary organize & DIY tips,decoration

4. 2. 2016


Hezký večer všem,
tento článek dopisuji bohužel až teď, ale přece jen jsem vám ho chtěla dnes ukázat. Začala jsem dělat autoškolu, takže toho budu mít ještě víc než předtím protože ani ve škole nám nedají pokoj a příští týden mě čeká zase spousta testů. Nicméně zpátky k tématu. Dnešní článek, jak jste si mohli všimnout, bude o mém diáři, jak si ho organizuju já a nějaké moje DIY vychytávky. Svůj starý,menší diář z loňského roku jsem letos vyměnila za nový,lepší a hezčí :D  a o kterém jsem vám už v jednom článku psala. Je z Lidlu a stál i s náplní stovku a nemůžu si ho vynachválit. Paradox je, že na diář jsem dost háklivá a nerada ho někomu ukazuju a teď ho budu ukazovat vám a s vámi i některým mým kamarádům a kamarádkám, kteří blog čtou :D

PS: Omlouvám se za fotky, které jsem focené pod umělým světlem, ale každý den se vracím domů za tmy takže nemám moc kdy fotit, tak snad vám to nebude vadit.


Hned po otevření mám v diáři vložený studenský průkaz, který vidíte vedle. Dále tam samozřejmě jsou různé lepíky, které používám třeba i na poznámky do učebnic. V kapsičce mám pak podací lístky, protože relativně často něco posílám a pak tu je už jen úvodní stránka s mým oblíbeným citátem.


Z druhé strany úvodní stránky mam nalepené rozvrhy a pak následuje pár stránek přehledových kalendářů, které nijak nevyužívám.


Další lepící papírky, které jsou jen nalepené na proděravěné průhledné fólii. A co by to bylo za diář bez samolepek. Stránek s nálepkami mám několik, ale vyfotila jsem vám jen tyto. Je to jen arch lesklého papíru (který bývá pod samolepkami, určitě víte co myslím) , na který jsem nálepky poskládala podle sebe.


Následuje seznam předsevzetí, které jste už mohli vidět v samostatném článku a další rozdělovací stránka s mottem. 



Pak už je tu klasický diář. Nemám ho nijak extra krásný a k načančaným americkým diářům má hodně daleko, ale i tak je v něm tak trošku systém. První věcí, kterou jsem si vytvořila je tato plastová záložka polepená washi páskou abych nemusela pokaždé složitě hledat právě probíhající týden. Dírky jsem prostřihla nůžkami až k okraji, takže pro přendání záložky nemusím rozdělávat celou vazbu. 


První věcí kterou dělám je, že si hotové úkoly odškrtávám a mám tak větší přehled, co ještě musím udělat. Dále používám růžový zvýrazňovač na všechny písemky a zelený na věcí, které jsou nějak spojené se školou jako třeba domácí úkoly, doučování atd. Zbytek už je pak psán jen propiskou, ale jak můžete vidět, třeba maturiťáky jsou zlaté :D Lepítka pak používám jen občas a hlavně na věci u kterých vím, že je budu z největší pravděpodobností přesouvat nebo, když se mi to do okénka na daný den prostě nevleze :D


Přesouváme se k blogové části. Jako první tu mám list se seznamem věcí i s cenami a místem nákupu, které jsem za daný měsíc koupila, abych v New in článku na nic nezapomněla.


Pak tu už mám přehledný kalendář, který jsem si sama vytvořila, na celý měsíc abych věděla, který den vám chci ukázat jaký článek. Tady zjistíte, na co se můžete ještě v únoru těšit a taky nový kalendář na březen.



Další věc k blogu. Občas mě napadne téma článku, který ale zatím nevím, kdy ho budu chtít vydat. Proto mám tento plánovač článků (i videí), kam si názvy článků zapisuju. Mimo to tu také mám zda už mám k článku fotky, text, video a taky datum kdy článek vyšel. 


Dál tu už mám jen seznam všech článků za rok 2015, které mám označené podle oblíbenosti abych viděla, které články vás baví nejvíc a které naopak vynechat.



Pak už následuje jen pár stránek s věcmi do školy jako je například povinná četba, 60 knih k maturitě nebo zadání seminárek a větších prací do školy.


Na konci mám už jen kapsičku, kterou jsem koupila asi za 8Kč v papírnictví a do které jsem udělala dírky děrovačkou. V ní mám pravítko a další papírky a poznámky, které potřebuju.

Jak si organizujete diář vy? 

Máte nějaké další typy na jeho vylepšení?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.