Back to school new in + mramorová soutěž

30. 9. 2017


Krásný den všem,
je sobota ráno a já se probouzím v Praze. Za chvíli vyrážíme nakupovat poslední věci a celou tu haldu zavést na koleje a potom už jen odpočinek ve formě Dyzajn marketu. Vy ovšem tento článek budete číst někdy příští týden, kdy půjdu naposledy do práce, opět zabalím kufr a opět se vydám do Prahy, tentokrát už na celý týden a hlavně do školy. Naposledy doháním resty, naposledy fotím fotky a mísí se ve mě pocity strachu a zvědavosti. Ocitnu se tak sama ve velkém městě a udělám jeden velký krok do neznáma. 

Ke škole se samozřejmě váže i tento new in, i když přiznám se, že věcí do školy tu zas tak moc není a novou ledničku na kolej vám asi ukazovat nebudu :D


Začnu kosmetikou. Po několika vyzkoušených řasenkách jsem se opět pokorně vrátila ke své milované Lash sensational, protože lepší řasenku jsem zatím neobjevila. Potřebovala jsem taky nový pudr a na tento Insta fix jsem slyšela chválu, tak jsem se rozhodla, že ho vyzkouším. Korektor Antiage od Maybelline mám už podruhé a nemůžu si ho vynachválit a nakonec stín od Catrice č.140, který jsem viděla u Rendy a má dokonalou měňací barvu.

Taky jsem měla nějaký poukaz do Fann parfumerie, tak konečně vyzkouším tyto Gosh šampony . K tomu jsem přihodila taky Cottage sprcháč, který nádherně voní. 



S novým školním rokem jsem se rozhodla i jaký jiný si vybrat než Doller a musím říct, od té doby na něj nedám dopustit a je mi velkým pomocníkem, i když ještě nechodím do školy. Navíc jsem si pořídila i krásné marble pouzdro na Vemzu, po kterém jsem pokukovala už opravdu dlouho.



Pokud sháníte sešity, rozhodně vám doporučuji Tesco. Mají tam velký výběr a navíc za super ceny. Zvýrazňovače, bělítko a celé balení centropenů na které nedám dopustit a prakticky nepíšu ničím jiným. Taky jsem samozřejmě musela doplnit zásobu knížek a sáhla jsem po nové knížce od Radky Třeštíkové Osm, kterou jsem přečetla jedním dechem a která byla naprosto skvělá. Ještě na mě doma čekají Povídky od Hemingwaye  na které jsem taky slyšela samou chválu.


A největší kup tohoto měsíce. Do školy samozřejmě budu potřebovat kvůli grafickým programům výkonný počítač a vzhledem  tomu, že já počítačům vůbec nerozumím nechala jsem výběr na rodičích a našem známém, který je technik :D Mým jediným požadavkem byla čtečka SD karet, abych mohla kdekoli ihned pracovat s fotkami z foťáku. Nakonec vyhrál tedy tento HP a ihned jsem si ho zamilovala.

¨


Konečně jsem si také pořídila nové botičky na cvičení, běhaní a další aktivity.  Konkrétně jsou to Nike zoom winflo 3 to se bude cvičit samo :)


Úlovek z podzimního Dyzajn marketu. Studio Malíská vyrábí nádherné náušničky a tyto z origami kolekce jsem měla vyhlídnuté už delší dobu a nešlo je tam nechat.


V Praze jsem taky nemohla vynechat legendární COS, kde jsem si koupila úžasně pohodlný svetřík/ tričko, který teď na podzim bude ideální. Každopádně tam mám vyhlídnuté minimálně další 3 kousky :D


 Od kolegyňky z práce jsem dostala tuhle super kuličku na kabelku. Když byl jejich největší boom vůbec jsem to nechápala, ale teď bych si s touhle chlupatou potvůrkou mohla hrát pořád :D



A na konec vám chci představit jeden eshop, díky kterému mám pro vás i malou soutěž. Eshop Trendhim.cz mi napsali, jestli bych si u nich nechtěla vybrat pár věcí a napsat vám, jak jsem s nimi spokojená. Jak už název eshopu napovídá, najdete zde věci převážně pro pány, ale já jsem si tu vybrala věci i pro sebe :D Mám tu dvoje brýle, které mi přišli v krásném pytlíčku a oboje jsou opravdu kvalitní a např. s brýlemi za 50Kč se to nedá srovnat. Taky jsem si vybrala dva marble náramky, opět zabalené v krásných pytlíčcích, po kterých jsem koukala také už delší dobu a konečně je mám! 

Vše přišlo hezky zabaleno a navíc s krásným vzkazem a chtěla bych i vyzdvihnout komunikaci s eshopem, která byla zvládnutá na jedničku s hvězdičkou. Za sebe tedy eshop můžu rozhodně doporučit a určitě na něj koukněte :)


A je tu slibovaná soutěž, kde můžete vyhrát tento krásný marble náramek a co pro to musíte udělat? 

1) být mezi pravidelnými čtenáří blogu přes GFC
2) do komentářů mi napiště svůj mail
3) ještě mi napiště, co jiného byste si na eshopu vybrali

Soutěžit můžete do půlnoci 14.10. a vítěze vyhlásím na facebookových stránkách blogu TADY.


Užijte si krásný slunečný víkend!
S pozdravem,
Klára

9 komentářů

  1. ahoj :) super sutaz , sledujem ta vsade
    n.princess@azet.sk
    a vybrala by som tieto krasne okuliare https://www.trendhim.cz/modrozelene-kulate-slunecni-bryle-p.html

    QUEENIKY

    OdpovědětVymazat
  2. Pudr od Rimmel mám také a je naprosto skvělý. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komentář smazán omylem, samozřejmě je do soutěže zapojen :)

      Vymazat
  4. Po marble náramcích taky pokukuju, protože zatím žádný nevlastním.
    Zaujal mě tento batoh https://www.trendhim.cz/modry-batoh-oita-p.html, má fakt krásný provedení, možná si udělám k Vánocům radost. :)
    GFC: Martina Slancová, e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Vybrala bych tento náramek. :)

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Vybrala bych tento náramek. :)
    https://www.trendhim.cz/cerny-zapletany-kozeny-naramek-11618-p.html

    OdpovědětVymazat
  7. gfc Nikola Benková
    n.princess@azet.sk
    vybrala vy sóm si https://www.trendhim.cz/kapesni-hodinky-stribrne-barvy-p.html

    OdpovědětVymazat
  8. GFC - Kristýna Košuličová
    líbí se mi tyhle nádherné hodinky https://www.trendhim.cz/hodinky-mikkel-p.html
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.