Dyzajn market, Sapa a nákupy v COSu

4. 10. 2017


Krásný den všem!
Konečně je tu ten krásný podzim, který mám tak ráda. Svítí sluníčko, padá listí, stromy se krásně barví a já si tyto dny náramně užívám. Užívám si posledních pár dní volna a snažím se před začátkem školy načerpat co nejvíce energie, proto dnes jen takto stručně a já pádím ven do toho krásného podzimu :)

Shodou náhod jsem byla v období Dyzajn marketu v Praze a i když jsem měla spoustu zařizování a stěhovala jsem se na kolej, tuto událost jsem si samozřejmě nemohla nechat ujít. Byl to můj první dyzajn market, ale rozhodně ne poslední. Pomalu jsem nevěděla, kam koukat dřív, všude bylo tolik krásných věcí a bohužel i lidí :D Teď už vás nechám se kochat tím, co šikovné české ručičky dokážou vytvořit a rozhodně si nenechte ujít zimní dyzajn market, které budou dokonce dva! A co jsem si odtud odnesla já? To jste mohli vidět v předchozím článku :)

















Taky jsem se po dloooouhé době stihla projít Pařížskou, kde jsem samozřejmě nevynechala COS (co jsem si koupila jste opět mohli vidět v minulém článku) a cestou domů k sestřičce jsem stihla i krásný západ slunce.



Se sestřičkou jsme měly velké plány, ale bohužel kvůli nepovedenému počasí jsme nakonec všechny zrušily. Nakonec jsme se tedy podívaly alespoň do Sapy, kde já jsem byla poprvé a řeknu vám, to je úplně jiný svět :D Je neuvěřitelné ce všechno tu lze najít a rozhodně jsem tu nebyla naposledy.






Nejlepší obchod s jídlem! Kam taky vyrazit jako první, že jo :D 



1 komentář

Clara in style © . Design by Berenica Designs.