Designblok 2017

27. 10. 2017


Krásný den všem!
Dnes mám pro vás článek se spoustou fotek a to z letošního Designbloku. Na Designbloku jsem byla poprvé. Tuto mezinárodní, prestižní akci jsem každý rok sledovala pouze pomocí článků a postů na instagramu a vždycky mi to časově nějak nevyšlo až letos :D 

Na Designblok jsem se vydala hned ve čtvrtek . Nejen, že jsem tušila, že většina lidí nebude mít o tomto upršeném víkendu co dělat a v Holešovicích tak bude půlka Prahy, ale taky mi tento den vyhovoval nejvíc, protože tento článek píšu v pátek a jsem už na cestě do Olomouce. Díky tomu jsem měla krásné počasí a bylo tam relativně málo lidí.


A co bych řekla k výstavě? Byla jedním slovem úchvatná. Je neuvěřitelné, kolik máme v Česku šikovných dyzajnérů a jak krásné věci dokážou vytvořit. Výstava je prodejná, takže si většinu věcí můžete odnést domů. Někdo by mohl namítat, že mu přijdou věci předražené. Já si naopak myslím, že tomu tak není. Výrobky jsou české, z kvalitních materiálů a vyráběné s láskou, takže je jasné, že designová kabelka bude dražší než ta z HM, ale jednou za čas si koupit nějaký ten neotřelý designový kousek  přece není na škodu ne? :)


























Boží expozice. Mít možnost si zahrát Primaveru na flašku, to se nestává jen tak :D






4 komentáře

  1. Vypadá to opravdu naprosto úžasně a vůbec se nedivím, že tě ty desginy tolik uchvátily. Já zatím patřím jen mezi ty, co hltají fotky na internetu, ale třeba se tam taky někdy dostanu. :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. Všichni tam jsou a jen já zas ne :D ale vypadá to hezky :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. všichni ne, já tam letos byla taky poprvé :D ale souhlasím :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.