Rebecca Minkoff mini mab

6. 11. 2017


Krásný den všem!
Jak se máte?  Já školně a trochu i vánočně protože nedělám nic jiného, než že dělám úkoly do školy a nakupuju vánoční dárky. I když to bych kecala, taky jezdím vlakem :D Na blog mi tak nezbývá tolik času, kolik bych chtěla, ale je to pro mě určitá forma odpočinku a čas si na něj udělám vždy(jasně, přesně proto píšeš tenhle článek na přednášce Kláro).


Dnes bych se s vámi ale chtěla podělit o takovou moji materiální radost, která mi hned zlepšila den a to je moje první "dražší" (v porovnání se super luxus značkami to je trošku směšné označení) kabelku, kterou je Rebecca Minkoff mini mab. Značka Rebecca Minkoff mě svým stylem hrozně oslovila a mám zde vyhlídnutých už několik kousků. Přijde mi jako skvělý poměr mezi kvalitou a cenou a také to je něco, co nevidíte na každé druhé holce jako třeba kabelky Michael Kors, Guess atd. 

Kabelka je opravdu krásně zpracovaná a i když mě ze začátku překvapilo jak je maličká, vleze se do ní opravdu vše důležité a má ideální velikost. Jedinou nevýhodou této kabelky je fakt, že je vážně těžko sehnatelná. Já chtěla černou, šedou nebo nude a tyto barvy jsou v  Evropě nesehnatelné. Proto jsem ji musela objednat z Ameriky s čímž je spojená dlouhá doba doručení (pokud si za dopravu nepřiplatíte) a taky fakt, že mi balíček zadrželi na celnici a musela jsem tak zaplatit dalších 700Kč.  Nicméně nakonec se ke mě přeci jen dostala a já z ní mám ohromnou radost.






10 komentářů

  1. Ta vypadá opravdu skvěle. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je naprosto nádherné! ♥ Určitě se ti bude dobře nosit a kombinovat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásná, také ji sháním (nejlépe v šedé)a je to peklo..:/ Jak je to už stará kolekce.. Mohla bych se zeptat, z jaké stránky si objednávala? Ráda bych totiž originál, ne nějaký padělek..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem chtěla šedou ale tu jsem nikde neobjevila :/ já ji kupovala na https://www.therealreal.com, občas se tam objeví jak nové, tak i nošené takže je potřeba hlídat :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.