Big autumn new in

26. 11. 2017


Krásný den všem!
Po dvou měsících tu mám opět new in a bude toho opravdu požehnaně. V říjnu jsem nakupovala opravdu hodně, ale byly to věci jako lednička, pomůcky do školy, vybavení na kolej atd. a to vám sem asi dávat nebudu :D Takže dost okecávání a vrhneme se rovnou na to.

Určitě jste zaznamenali, že v Rosmannu byla sleva 50 procent na vše no a to bylo něco pro mě :D Konečně jsem si i já pořídila slavný Liquid coverage od Catrice, ale ten na svou premiéru teprve čeká. Taky jsem si po strašně dlouhé době koupila linky a sáhla jsem pod těchto Loreal a od té doby nosím linky prakticky pořád. Jsou skvěle pigmentované, dobře drží, zkrátka jim není co vytknout. Řasenku mám taky do zásoby, tuto jsem ještě nezkoušela tak uvidíme jaká bude. Rimmel gel na obočí mě moc nenadchul. Barva mi úplně nesedí, je na mě moc světlá, kartáček je moc velký, takže často nanesu moc barvy a celkově mi tento produkt moc nevyhovuje. Za mě zatím vyhrává gel od Lorealu.


Geometrické terárko na kyti jsem sháněla strašně dlouho, prohledala jsem celý internet a buď bylo beznadějně vyprodané, nebo strašně předražené. Nakonec jsem úplně nějakou náhodou zjistila, že @patri_brunatova, kterou sleduji na instagramu už dlouho, zrovna taková terárka vyrábí a za normální ceny. Takže konečně jedno mám a je krásné, jde vidět kvalitní práce a occeňuji vstřícnost a ochotu! Rozhodně tuto milou slečnu doporučuji.


Nové pyžamko Vamp miluju, hlavně ty kalhoty jsou boží! Chodila bych v nich klidně celý den! Jinak zaječí papučky jsou z FF tak rok zpátky :D 


Oblečení už příliš nenakupuju, zaprvé jsem přestala s impulzivními nákupy a vybírám si to, co opravdu unosím a zadruhé si myslím, že toho příliš nepotřebuju. Jediné co opravdu nutně sháním je pořádný kabát a ten je absolutně k nesehnání. Nemáte nějaký typ, kde by mohli mít vlněné kabáty a prosím ne za 20 000? :D Jinak červený lehký svetřík jsem náhodou objevila v Nextu a je moc příjemný. Klasické šaty s dlouhým rukávem jsou z HM a kupovala jsem si je hlavně kvůli vestě kterou uvidíte níž a na to, že jsem člověk, který šaty běžně vůbec nenosí, tyto jsem si moc oblíbila a dokud bylo teplo, nosila jsem je relativně často. Šedý překřížený top jsem viděla už kdysi dávno na mé oblíbené blogerce Mariannan a věděla jsem, že ho musím mít. Pak upadl dlouho v zapomnění až jsem na něho náhodou narazila u značky Vero moda v Tesco Maj a navíc ve slevě! Pokud se vám taky líbí, mají je ještě ve vínové barvě :)


Nové šampony, zatím jsem nezkoušela takže nemůžu říct jaké jsou. Nicméně teď sháním nějaký fialový šampon na žluté podtóny, nemáte někdo nějaký typ? :)


Dárek od maminky. Prý byla nějaká akce na Loreal a k nákupu se dostávali micelárky a mléka, takže mám teď zásobu. Micelárku od Lorealu jsem už měla a byla fajn, tak uvidíme jaké bude mléko. 


V Pepcu jsem objevila tento košík s rozdělovači a hned jsem věděla, že to je přesně to co hledám. Momentálně ho mám v koupelně a konečně mám v pečující kosmetice trochu pořádek. 


Potřebovala jsem nějaké nové boty, protože maminka mi už odmítala nadále půjčovat ty svoje :D Řeknu vám, byl to boj. Žádné se mi nelíbily a když už ano, neměli moji velikost nebo mi neseděli. Nakonec jsem úplně náhodou našla tyto jednoduché v CCC a zatím jsou super. 


Nějak jsem se shlídla v trendu waterfall vest a nedaly mi spát. Chtěla jsem nějakou delší v béžové barvě a řeknu vám, byla prakticky k nesehnání. Nakonec jsem tuto objevila i nějaké slečny na Vinted a je skvělá a přesně podle mých představ.

6 komentářů

  1. Ty jo, samé nádherné věci :) a ten květníček je fakt dokonalý ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. to je teda poriadna nálož noviniek :) krásne veci, páči sa mi kabelka a topánky :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Tá vesta je krááásna. Ten štýl ma nikdy neoslovil, ale v tomto prípade by som si asi dala povedať, hehe :D
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.