Who inspire me in fashion?

1. 12. 2017


Krásný den všem!
Právě sedí, ve vlaku směrem domov kde mě čeká prodloužený víkend, protože nám v pátek odpadly všechny přednášky. Někdo by se možná těšil, mě ale čeká víkend plný povinností a já mám takové nervy ze školy, že když už nic tak si píšu články dopředu, protože všechny úkoly, co musím udělat potřebuji rýsovat a to ve vlaku na pidi stolečku moc nejde :D Příští týden mě čeká test z deskriptivní geometrie a pokud jste tento název nikdy neslyšeli, tak věřte, že tenhle předmět je stejně hrozný jako jeho název :D 

Teď už ale k článku, Nedávno jsem vám ukazovala 5 knížek, které jsou pro mě inspirací. Dnes mám pro vás další várku inspirace, tentokrát v podobě blogerek, které mi svým stylem oblékání, tak nějak sedí do vkusu.


Asi má největší inspirace. Když jsem ji před pár lety objevila věděla jsem, že to je přesně to, co hledám. Od té doby se její styl trochu změnil a některé outfity se mi vůbec nelíbí, ale díky ní jsem objevila svůj personal style a stále jsou její články moje nejoblíbenější, obzvlášť ty o jejím krásném bytě, rozhodně na tuto milou slečnu z Finska koukněte.


Další nádherná slečna z Finska, která ale žije ve Švédsku. Její styl je takový neformálně formální :D a velmi jednoduchý, občas oživený nějakým zajímavým kouskem a skvěle k ní sedí. Navíc má dokonalé vlasy, 


Domča je podle mě ta nejsprávnější blogerka. Na nic si nehraje, nic nepředstírá a vše řekne na rovinu. Její styl je hodně ležérní, pohodlný, ale dokáže být i za dámu. Někdy je ta pohodlnost na mě trošku moc, ale jinak mě její styl celkem vystihuje i když se mi samozřejmě nelíbí vše.


Nádherná slečna, která má navíc účes přesně takový, který bych chtěla, škoda že mě by neslušel, ale jí naopak sedí dokonale. Její styl je hodně ženský, podpatky, sukně, šaty atd. Přesně ten styl, který já obdivuju, ale nosím ho velmi málo, protože na podpatcích chodit neumím a většinou zvítězí pohodlnost :D


Má naprosto dokonaný blog o kosmetice, ale občas se na něm objeví i něco z módy. Její outfity hodně jsou hodně pohodlné, jednoduché oversize, Alex dbá na kvalitní materiály a také málo barevné jako ty moje :D Opět nemůžu říct, že by se mi líbilo všechno, nemám tolik ráda ten pánský styl, ale je pro mě skvělou inspirací.

Tak to je pro dnešek vše, kdo inspiruje v oblékání vás? 
Budu se těšit na vaše komentáře. 

S pozdravem,
Klára

2 komentáře

  1. Markétu mám také hodně ráda, její styl je perfektní. :) Jéé a Mariannan sleduji už dlouho a má perfektní fotky i outfity.

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.