Gingerbread latte with marshmallow

6. 12. 2017


Krásný den všem!
Tak už tu za chvilku máme Vánoce, těšíte se? Já moc, Vánoce miluju, těším se na balení dárků, svařák a tu domácí pohodu. Dárky už mám pravidelně nakoupené v půlce listopadu, takže žádný stres mě nečeká, jen teď sháním nějaký hezký balicí papír :D No a co se týče vánoční pohody k té samozřejmě patří pořádná deka, dobrá knížka a něco dobrého na zahřátí a dnes mám pro vás recept právě na takovou dobrotu.


Budete potřebovat:
kávu
čokoládu
perníkové koření
kokosovou šlehačku
mini marshmallow 

Postup:
Nejprve si připravte kafe, které si normálně děláte, neslaďte! Poté kafe přelejte do hrnce přidejte 2-3 čtverečky čokolády, perníkové koření a míchejte dokud se čokoláda úplně nerozpustí. Poté nápoj přelejte do hrnečku. Vyšlehejte si kokosovou šlehačku (může být i normální, ale tato je zdravější a mě chutná víc), nezapomeňte z ní slít kokosovou vodu. Ozdobte šlehačkou, perníkovým kořením a mini marshmallow a je hotovo.

Dobrou chuť a užívejte vánoční atmosféru:) 
S pozdravem,
Klára





2 komentáře

  1. Jééé, Hygge jsem si nedávno koupila a pomalu se na tuto knihu chystám, těším se na ní. :) Jak se ti líbila?
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.