My 5 best inspirational books

21. 11. 2017


Krásný den všem! 
Venku je teď neustále pošmurno, zima a člověku se nic nechce a pokud toho nemáte do školy jako já, je nejlepší si zalézt pěkně pod deku s knížkou. Jestli se v tom poznáváte tak je tento článek přesně pro vás, protože vám dnes představím 5 knih, které jsou pro mě největší inspirací.


1. Hygge prostě šťastný způsob života
Moc pěkná knížka o tom jak si doma navodit ten správný pocit Hygge aneb ten krásný pocit, když se zachumláte pod deku s horkým čajem a skvělou knížkou když se za okny čerti honí. Zkrátka ideální knížka, která vás naučí vychutnat si kouzlo okamžiku a vypnout po náročném dni. Mimo jiné je knížka plná nádherných ilustrací, receptů a nápadů

2. Jíst, meditovat, milovat
Kdo by tuhle knížku neznal aneb když se vám život hroutí, není nic lepšího než vypadnout a celý život přehodnotit. Životní cesta hlavní hrdinky po Itálii, Bali a dalších zajímavých místech vám ukáže, že všechno v životě má svůj čas a že všechno krásné nemusí trvat věčně aby to zůstalo krásným.


3. Love Style Love
Nádherná knížka plná ilustrací vás provede životem fashion blogerky Garance Doré, která vám jasně vysvětlí, že dosažení snu rozhodně není procházka růžovým sadem a že i ona neměla pomalu ani na jídlo. Navíc vám dá skvělé rady ohledně oblékání, kosmetiky i vztahů. 

4. Jak jsem stopoval letadlo
Dechberoucí knížka o čechovi, který se po roce, co mu nic nevycházelo rozhodl, že procestuje svět stopem, ale ne tak ledajakým, bude bydlet jen u bohatých lidí a neutratí ani korunu. Úsměvná knížka, která kromě vtipů obsahuje krásné příběhy bohatých a uvědomělých lidí, kteří nežijí jen z peněz svých rodič a postupně vám odhalí tajemství úspěchu. Na této skvělé knížce je ovšem nejskvělejší to, že vše co je v ní psáno se skutečně stalo. 

5. Paulo Coelho 
A na závěr má láska, knížky od Coelha. Nečetla jsem teda všechny, na tom se pracuje :D Každopádně všechny jeho knížky jsou plné úžasných myšlenek, které vás opravdu donutí se zamyslet.


3 komentáře

  1. skvelé tipy :) takéto inšpiratívne knižky na zamyslenie mám najradšej :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Love Style Love plánuju taky sehnat, už jsem o ní tuším někde slyšela. I na jíst, meditovat milovat jse v knihkupectví dívala, ale nějak mě anotace nezaujala :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Knížky od Paula Coelha jsem četla snad už všechny a podle mě jsou skvělé, člověka inspirují :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.