My 3 dream bags

8. 10. 2017


Krásný den všem! 
Jako každá žena i já miluju kabelky, boty a tajně závidím všem těm blogerkám s obřími skříněmi, které jsou plné těch nejstylovějších kousků. A jak už asi víte z názvu, dnešní článek bude právě o kabelkách. 
Možná vás překvapí, že 2 ze 3 nejsou zas tak drahé a že i přesto je mám na svém dream wishlistu. K tomu bych chtěla říct jedno. Jsem studentka, nemám zaměstnání a ano, živí mě rodiče. Dražší kabelky jsou ovšem věc, která pro mě není nijak nutná. Vím, že rodiče mi splní, co mi na očích vidí ale já sama bych si připadala hloupě říkat si rodičům o kabelku za X tisíc, kterou chci jen ze své rozmařilosti. Když už si nějakou pořídím chci, aby to bylo za mé vlastní peníze, které si vydělám po brigádách, nebo aby to byl dárek. Nehledě na to, že z ní budu mít o to větší radost :) 


Olympus Just nude
Naprosto jednoduchá a elegantní kožená kabelka, která je navíc i něco jako fototaška. Olympus sice nemám, každopádně foťák sebou tahám prakticky všude a tohle mi přijde jako ohromně praktická záležitost. K dostání je ve dvou barevných provedeních a to v černé nebo béžové. Já bych rozhodně sáhla po béžové, protože většinu (vlastně všechny :D ) kabelky mám černé a už mě to trochu neba tak třeba ji dostanu k ježíškovi :P 


Celine Mini luggage bag
Pokud mě sledujete už déle, možná víte že mám doma kabelku v tomto stylu (podobná např. TADY) a nosím ji prakticky každý den a naprosto ji zbožňuju. Pro mě je to jeden z ikonických kousků, který se prostě neokouká. Bohužel, cena této kabelky je opravdu vysoká, takže jesli jednoho dne budu mít nepotřebných 65 000 Kč víte, do čeho je investuju :D


Rebecca Minkoff Mini mab tote
Když Rebecca Minkoff zažívala největší boom, moc jsem tomu nevěnovala pozornost. Nedávno jsem ale někde narazila na tuto asi nejznámější kabelku a od té doby mi nedala spát no a hádejte co? Samozřejmě, že už jsem si ji objednala :D Ale řeknu vám, sehnat ji byl docela porod, ale to vám vše řeknu ve speciálním článku hned jak mi kabelka přijde. Celkově se mi kabelky od Rebeccy moc líbí a mám vyhlídnutých dalších pár kousků.

Jaká je vaše vysněná kabelka?

1 komentář

  1. Tvoje vysněný kabelky jsou krásný! ♥ Já vysněnou kabelku nemám, ale mám vysněnou značku - Michael Kors, tak snad někdy nějakou vlastnit budu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.