How to keep summer memories

22. 10. 2017


A máme tu podzim.
Na pár dní se nám sice udělalo krásně a já třeba znova vytáhla letní šaty, ale za chvíli přijde to pravé, upršené, podzimní počasí a to je přesně ideální čas na vzpomínky z léta. Pokud jste měli tak krásné léto jako já, určitě jich máte spoustu a je škoda nechat fotky uvězněné jen v počítači. Je sice hezké že v dnešní době už nemusíme přemýšlet nad každou fotkou a vozíme si tak z dovolených stovky fotek. Ty ovšem často jen stáhneme do počítače, v lepším případě protřídíme a pak jakoby nebyly. Že je to tak? No jen se přiznejte! Proto mám pro vás pár typů, jak se všemi těmi vzpomínkami naložit a mimo to mohou posloužit jako ideální vánoční dárek.

pinterest.com
1. Fotokniha / fotoalbum
Pokud máte rádi nějakou ucelenou formu vaší dovolené, fotoknihy jsou ideálním způsobem, Můžete je třeba pojmout jako cestovatelský deník a den po dni zaznamenávat vaše zážitky z cest.

¨

2. Pověste to na zeď
Obrázky, koláže, ozdobné rámečky. Je přeci hezké se na fotky z vaší báječné dovolené s kamarádkami dívat každý den a pokaždé si tak zlepšit den. Díky blogu jsem měla možnost nechat si vyrobit tento fotoobraz od firmy Saaldigital a tuto firmu tak pro vás otestovat. Nakonec jsem vybrala tuto fotku z letošní dovolené z Řecka, která je jedna z mých nejoblíbenější, Co se týče obrazu, musím říct, že jsem byla velmi mile překvapena. Nejen díky velmi vstřícnému doručení paní z PPL, ale také kvalitou, která je opravdu perfektní, stejně jako celková barevnost. Za sebe tedy rozhodně doporučuju. Malý typ - nemusíte fotky dávat jen na zeď. Jedna fotka na kancelářském stole bude určitě taky super.

pinterest.com
3. Scrapbook
Oproti fotoknihám má tu výhodu, že sem můžete přiložit různé vstupenky, jízdenky, učtenky a další drobnosti. Ty si do fotoknihy dáte jen těžko. Navíc vám tvorba scrabooku vydrží na spoustu večerů klidně až do jara a přece jen do knihy dáte tu lásku z tvoření. Já osobně jeden takový velký cestovatelský scrapbook mám, i když v něm chybí cca poslední 2 roky :/

pinterest.com
4. Fotodárky
Různé firmy vyrábí spoustu různých dárku od kalendářů, přes trička, polštářky, až po hrnečky. Nebojte se experimentovat a darujte jim krásný dárek zároveň s krásnou vzpomínkou.

1 komentář

  1. Skvělé tipy :) Mně se nejvíc líbí scrapbook, sama si něco podobného vytvářím ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.