BK Blog meet up

17. 10. 2017

photo by bkblog.cz
Krásný den všem!
Dnes mám pro vás článek, jaký tu na blogu ještě nebyl a to pár fotek z meet upu s Barčou z BK Blog, kterého jsem se v říjnu zúčastnila. Už když minulý rok tento meet up pořádala, litovala jsem toho, že na něm nemohu být. Barču sleduji už dlouho a její blog je stejně úžasný jako ona sama :) Je neuvěřitelné, jak někdo dokáže vysílat tolik pozitivní energie jen přes internet a co teprve, když ji vidíte naživo! A protože se meet up konal už v době, kdy jsem začala studovat v Praze, byla jsem moc ráda, že se ho můžu konečně zúčastnit a poznat Barču osobně. 


Celá akce se odehrávala v nádherných prostorách The Senses kam bych se asi nejraději odstěhovala, protože tento interiér je jako vystřižený z nějakého filmu. 




Byly zde k zakoupení také oblíbené Barunčiny šperky z AG Klenotnictví, nebo Symbol4you a já měla co dělat abych odolala :D




Samozřejmě co bylo ta za akci bez výborného jídla a tohle bylo opravdu znamenité. Tyhle dobroty byly ze Špejle, kam se tedy rozhodně musím zajít podívat, protože tohle ohromilo i můj velmi rozmlsaný jazýček a nedá mi moc spát :D 





A ten chlebíček s fíkem byl naprostá dokonalost!



Po tom, co se s námi Barča přivítala, přiťukly si welcome drinkem a měly napapaná bříška jsme se pohodlně usadily a začaly si povídat. Celou dobu panovala úžasná, přátelská atmosféra, probraly jsme všechno od dětí, partnerů až po práci a všechny jsme se opravdu hodně nasmály. Upřímně se mi o tomto povídání moc rozepisovat nechce a chci si to nechat tak trošku pro sebe. Bohužel jsem se nezdržela příliš dlouho (asi jen 3 hodiny :D) a většina holek zde ještě zůstala. Taky jsme každá dostala plnou tašku kosmetiky!

Nicméně bych chtěla na závěr říct, že Barča je, kromě toho, že je naprosto krásná ženská, tak i naprosto úžasný člověk s neuvěřitelně pozitivní energií a jsem strašně ráda, že jsem měla možnost ji potkat naživo. 



1 komentář

  1. Vyzerá, že to bola super akcia, milujem chvíľky kde sa stretávam s inými blogerkami :)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.