DIY two easy printed t-shirts

23. 7. 2017


Krásný den všem!
Dnes mám pro vás článek který mě napadl dost spontánně. O mojí DIY košili jsem vám chtěla napsat už dříve (mám ji už tak půl roku neli dýl), ale nějak jsem na to zapomněla. Ale teď když jsem si tvořila další tričko mě napadlo, že vám o tom sepíšu článek. Takže dnes to je spíše takový inspirační článek co dělat, když je třeba jedno z deštivých odpolední :) 


Tenhle nápad jsem viděla poprvé, když jsme byli v divadle na Jatkách 78, kde (mimo jiné) kromě skvělého divadla měli všichni zaměstnanci podobné košile, které jsem si okamžitě zamilovala, a proto jsem si rozhodla jednu takovou vytvořit. Je to naprosto jednoduché a může to být skvělá zábava i třeba pro děti.

Jediné co budete potřebovat je jednobarevná košile, barva a malířská štětka :D Pak už stačí dovnitř košile vložit noviny aby se barva nepropila na druhou stranu, pověsit někde venku, kde můžete zašpinit okolí (třeba na strom), vzít si oblečení které si můžete zničit a zábava může začít :) Pak už se fantazii meze nekladou a barvu můžete cákat jak chcete :)



Tuto barvu jsem na košili použila já, ale můžete použít prakticky jakoukoli barvu na textil, která je sama o sobě tekutá, nepotřebuje ředit vodou a nemusíte ji zažehlovat. Tahle stále cca 70Kč a nemůžu jí nic vytknout, nijak nebledne ani se nedrolí a to jsem košili prala už mnohokrát. 


Tady je snad postup ještě jednodušší. Stačí vám čisté tričko (nevěřili byste jak těžké je sehnat kvalitní bílé  tričko dobrého střihu, tohle je z New Yorkeru za 89Kč) a nažehlovací papír. Pak už jen vytisknete požadovaný motiv, nažehlíte na tričko a je hotovo.


4 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.