Moments in Greece

14. 7. 2017


Hezký den všem! 
Sedím právě ve vlaku na cestě do Prahy kam jedu na zápis na vysokou školu. Ani nemůžu popsat jak moc se těším, ale zároveň mám samozřejmě strach. Mám sice v Praze sestru, ale i tam tu budu úplně sama, daleko od přátel, rodiny a své lásky. Sama jsem na sebe zvědavá, jak se s touto další životní zkouškou poperu. Nicméně o tom více třeba někdy příště. 
Dnes mám pro vás druhou a poslední část fotek z Řecka. Přemýšlela jsem, že bych třeba udělala i nějaký článek s typy kam se podívat atd. měli byste zájem? Dejte mi vědět do komentářů :)

Nejlepší řecký salát

Klášter na Olympu



Delfy


Želvičky jsou v Řecku na denním pořádku.
Athény 


Mandlovníky tu najdete běžně

Kláštery na skalách v Meteoře, dokonalost

další želvička
Nejúžasnější most, který jsem kdy viděla

6 komentářů

  1. Řecko je krásná romantická země. Máš krásné fotografie.:)
    Jedna kapitola končí, druhá začíná a studovat v Praze určitě není špatná volba, ať jdeš kamkoli. Neboj se toho a hodně štěstí! Š

    BLOG Corculum♥
    Instagram @stepanka_t

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, nejvíc mě dostaly ty kláštery, to musí být něco, jít se tam třeba podívat! :) A úplně tvé obavy chápu, byla bych na tom úplně stejně. Ale jsem si jistá, že to zvládneš, i když ti to tak třeba zrovna teď nepřipadá. :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera! :) Ať se ti na nové škole líbí, neboj, zvládneš to :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.