Holiday random: Austria 2013 #2

30. 7. 2013

Je tu druhý a taky poslední díl fotek z Rakouska.Tentokrát pro vás asi zajímavější.Když už jsem v Rakousku byla,nemohla jsem samozřejmě zapomenout navštívit místní drogérii-Bipu a něco málo jsem i nakoupila,ale to se nechte překvapit.Taky jsme se podívali na hrad a do rodného města Mozarta.Račte tedy vstoupit.

U nás jsem teda tyto odstíny neviděla,ale žádný mě nějak neoslovil.


Tuto dárkovou sadu od Essie jsem také nikde neviděla.


Zamilovala jsem se!Limitka (Bronzer s rozjasňovačem-růžovým nebo zlatým)od značky,která bohužel u nás není-IQ cosmetics.


Další místní značka,něco jako o trošku dražší essence.Přišlo mi,že některé produkty jsou vážně dobré.



Na můj vkus celkově předražená značka Gosh.Moc mě nezaujala. 


Ještě jsem zapomněla vyfotit stojan s kosmetikou b.pretty.Mě to přijde (pro změnu) jako levnější essence,ale kvalitou úplně jinde.(psst...jejich stíny jsou vážně úžasně pigmentované a stály jen 1euro!)  




hrad Hohenwerfen





Návštěva Salzburku i tady mají "most lásky"






Nákupní třída


Můj nákup v Mangu.Co se v tašce skrývá uvidíte v nakupovacím článku.







Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.