~Recenze~ Nivea tělová mléka do sprchy

20. 7. 2013


Konečně jsem se dostala k zrecenzování novinky od nivei-tělového mléka do sprchy.Možná víte o tom,že na facebookových stránkách Nivea friends dali možnost zažádat si o plné balení.Plné balení jsem sice nezískala,ale těm na které se nedostalo,poslali alespoň vzorek,což velmi chválím.


Sami vidíte,že ten na suchou pokožku je o něco hutnější než na normální,což mě vyhovuje více i když suchou nemám.Jinak na svojí pokožce jsem žádný rozdíl mezi těmito dvěma mléky neviděla,ale tak tomu se ani nedivím.


Jinak oboje voní jako většina věcí od niveii a voní opravdu dlouho.I kámoška mi odpoledne řekla(a to jsem se mazala večer před tím) ,,Já ty hezky voníš,ty jsem namazaná niveou,že?"

Oboje hezky hydratuje a opravdu to ušetří čas.Přijde mi to jako taková nouzovka,ale každý den bych to asi nepoužívala.Mě prostě přijde,že to neudělá takovou práci jako klasické mlíko.To je zkrátka nenahraditelné.Už jsem několikrát přemýšlela,že si asi stejně to plný balení koupím,ale pořád nevím no...uvidím...

Jaký máte názor na tyhle mléka do sprchy vy?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.