Shopping day: červen 2013

2. 7. 2013


Je tu další shopping day!
Vím,že za minulý měsíc nebyl,ale takovéto články asi pravidelně bývat nebudou.Teď už nebudu zdržovat...jdeme na to.


1) Jako první tu mám kraťasy,které jsem koupila ve slevách.Už jsem takové delší dobu hledala a nakonec jsem je našla v mém oblíbeném obchodě PimKie kde byly zlevněné ze 750Kč na 500Kč.No nekupte to.Jsou z úžasného materiálů a jsou vážně pohodlné,teď je nosím skoro pořád.  

2) Dál tu mám peněžku.Už delší dobu jsem nějakou sháněla.Chtěla jsem nějakou,která bude mít zvlášť kapsu na "drobné" a zvlášť na bankovky a nebude moc velká.Nakonec jsem tut koženou pořídila za 350Kč v takovém tom stánku,co bývají obchďácích.Konkrétně v Olomouc City.Měly ji tam ještě v oranžové a světle zelené,kdyby někdo chtěl :) 


3) Konečně jsem si koupila brýle!Tyto jsou někde od vietnamců asi za 80Kč.Já totiž už po 3 stracených nebo rozbitých brýlích nehodlám za brýle dát 300Kč a více,tak jsem se rozhodla,že si budu kupovat pouze nějaké levné,možná někdy vyjímečně víc,když se mi budou fakt líbit.

4) Ani já jsem neodolala nové kolekci Colorama od Maybelline,a tak jsem si koupila lesk,tvářenku a lak. Určitě bude recenze.

5) Konečně jsem si taky koupila slupovací masku od Freemana,opět bude recenze.

6) Ano,po asi 4 letech jsem si koupila labelo.Přijde mi ještě lepší než před tím.Zkrátka klasika,labelo měl nebo má snad doma každý.

7) Když jsem tu vůni poprvé ucítila,zamilovala jsem se.Samozřejmě jsem si ho koupila a už nechci nic jiného.Voní tak svěže,lehce a ovocně a samozřejmě že je řeč o tělovém deodorantu Adidas.

8) Nakonec tu je paletka NYC na kterou si už můžete přečíst recenzi zde

Za 3 dny odjíždím do Itálie,takže poslední článek bude 4.7. a pak až za 10dní.Určitě ale bude hodně věcí na Instagramu a až přijedu tak bude Random článek,kde bude spousta fotek.Uvidím jak to stihnu,ale možná si udělám dva články na víc,které se tu objeví v průběhu těch 10 dní.

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.