~Recenze~ zkouška vzorečků: Vichy BB cream 1.díl

26. 7. 2013

Vichy Idealia BB Creme Banner
escentual.com

Konečně jsem se k tomu dokopala a začala spotřebovávat vzorečky.Částečně mě k tomu dokopala Lou z GetTheLouk,takže díky.Abych se k tomu donutila,rozhodla jsem se z toho udělat takový seriál tady na blogu a dnes je teda premiéra.

Jako první jsem začala testovat teto BB cream od Vichy,který byl v nějakém časopisu.K dostání je ve 2 odstínech-světlém a tmavém,já mám ten světlý.

Konzistence mi přišla celkem dobrý a i barva byla ideální.Dobře se nanášel,ale krytí bylo opravdu mizivé.V tomhle případě šlo spíše o sjednocení.Takže pokud máte nějaké nedokonalosti,rozhodně musíte použít korektor.Výdrž byla dobrá,a i přesto,že si na obličej neustále sahám tam večer ještě něco bylo.

Celkově jsem byla trochu zklamaná z krytí a za ty peníze bych si ho rozhodně nekoupila a myslím,že na trhu jsou i lepší BB creamy za stejnou nebo nižší cenu. 

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.