líčení: pálení čarodějnic

6. 5. 2014


Ahoj všem,
Asi víte o tom, že nedávno proběhl svátek Pálení čarodějnic.U nás se tradičně každý rok na tento svátek pořádá pro děti akce, kdy chodí po různých stanovovištích a plní u čarodějnic různé úkoly. I já s kamarádkou jsme byly pověřeni a na jednom ze stanovišť pomáhaly.  Já se samozřejmě s radostí zhostila úkolu sebe i kamarádku nalíčit a toto líčení vám dnes ukážu.


Obě dvě jsme s kamarádkou zvolily podobné líčení- tmavé rty,celkem nevýrazné oči a takovéto čáry. Nejprve jsem samozřejmě začala makeupem, a protože je kamarádka dost světlá, použila jsem Dermacol Imperial makeup v odstínu č.1. a na pupínky pak Maybelline Affinitone concealer 03 sand. Vše jsem samozřejmě zapudrovala Loreal True match pudrem a na efekt lehce poprášila celý obličej stínem Catrice liquid metal v odstínu 010 Look me in the ice pro lesklý efekt pleti, který bohužel na fotkách nejde moc vidět.

Oči jsou poměrně jednoduché kouřovky. Základ tvoří stín Urban Decay eyeshadow v odstínu Baked a v ohybu je pak šedý stín z Dermacol eyeshadow tria v odstínu Deepest rose. Vše je samozřejmě zakončeno řasenkou Maybelline Colossal volum expres mascara, kterou jsou i "čáry" na obličeji, protože jsem doma neměla linky. Což je mimochodem i takový malý typ ro vás.

Rty jsem pak přetřela Maybelline Super stay 10h tint leskem v odstínu 180 lasting pink a protože jsem neměla doma tmavou rtěnku, zapudrovala jsem lesk tmavým stínem Manhattan intense effect eyeshadow v odstínu Peachy party a vytvořilo to tento krásný efekt.




K mému líčení vlasně už nic moc psát nemusím. Vše je prakticky stejné, až na oči, kdy základ tvoří Maybelline color tattoo v odstínu Pink gold a oko je pak vystínováno paletkou NYC Individual eyes 938 Union Square.


Slaví se u vás pálení čarodějnic?

2 komentáře

  1. Moc hezké, já jsem se na čarodejnice nalíčila normálně, protože jsem je strávila s kamarády a ty by tohle nepochopili :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) jak jsem psala,tak já právě byla spolupořadatel akce pro děti, takže se s tím tak nějak počítalo :) ale některé děti se opravdu bály :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.