~Recenze~ Maybelline Colorama Bleanched neons

15. 5. 2014


Pravděpodobně jste si už všimly, že v drogérii se objevila řada neonových laků colorama. Celá kolekce celkem obsahuje 6 odstínů, ale k nám se dostaly pouze 4, což opravdu nechápu proč. Musím říct, že celé kolekce se mi opravdu zalíbila a plánovala jsem si koupit všechny u nás dostupné odstíny. Nakonec jsem si koupila ale pouze 3, protože poslední byl beznadějně vyprodán. Navíc byla (nevím,jestli ještě stále probíhá) v DM akce 2+1 zdarma na laky colorama, takže mám za 80kč tři super laky, což je paráda. 
 
odstíny dostupné u nás

Laky kryjí moc hezky ve dvou vrstvách,jen u zeleného bych doporučila 3 vrstvy,protože mi přijde, že se nanáší trošku nerovnoměrně, ale není to nic tragického. Se zasycháním nemám žádný problém a jsou suché prakticky za chvilku. Kartáček je klasický, jak ho znáte od jiných colorama laků a hezky se s ním  pracuje. Výdrž laků bez poškození je zhruba 5 dní, takže nic světoborného ale ani žádná tragédie.



 
odstín č.241

odstín č.242

odstín č.244
 
celé kolekce dostupná např. v USA

4 komentáře

  1. Tyhle laky vypadají opravdu krásně! Budu se muset po nějakém takovém laku podívat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ůžasné barvičky:) odstin 241,je krásný:)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.