Plním svoje předsevzetí aneb začínám cvičit

18. 5. 2014


Cross Fit Workouts.......these are extremely basic and great for a beginner. #fcrr #doinit www.forestcityroadraces.com
Tak jsem se konečně rozhodla,začnu se sebou něco dělat. Ale než vám vůbec ukážu, co jsem si na sebe vymyslela, chtěla bych vám říct proč. Když jsem chodila ještě na základku, měla jsem spoustu volného času. Do školy jsem se moc učit nemusela protože jsem si většinu věcí pamatovala z hodiny a tak jsem trávila spoustu času venky, kde jsem měla neustálý pohyb. Samozřejmě s přechodem na gyml jsem se začala monhem více učit a prvního půl roku jsem nedělala  prakticky nic jiného a moje fyzička klesla na bod mrazu.

 

Proč to všechno vlastně dělám?
Na začátek chci hlavně říct, že mím cílem není zhubnout!  Samozřejmě kdybych nějaké to kilo zhodila naštvaná bych nebyla, ale k vůli tomu to cíleně dělat nebudu. Mím cílem není ani stát se kulturistkou, já prostě jen chci, aby se má fyzička vrátila do původního stavu a trochu se i vylepšila. Ale hlavně chci získat více svalů a vypracovat si vše.


Motivation! 
 Změna životního stylu
Co se týče životního stylu, ten budu muset taky trochu změnit. Naštěstí jsem na spoustu věcí zvyklá, jako např. jím pravidelně, snídám, jím ovoce a zeleninu, nevyhledávám fast foody atd. Momentálně se nejvíce snažím omezit sladkosti jako čokolády, které jsou mím největším prohřeškem. Taky se chci naučit chodit spát dříve, což bude pro mě asi to nejhorší. Jídelníček taky samozřejmě trochu změním. Kromě částečného vyřazení sladkostí do něj zařadím více ovoce, zeleniny,celozrného pečiva a dalších věcí.
#Love yourself and don't compromise yourself or your fitness goals for anyone else. Do it for a better tomorrow and a better you! 
Tak to je pro dnešek vše, ale HLAVNĚ nezapomeňte, že to děláte pro sebe....

zdroj všech obrázků: pinterest.com

4 komentáře

  1. Držím palce, ať ti tvoje PŘEDSEVZETÍ (a ne přecevzetí - viz nadpis) vydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéžiš, děkuju....ani jsem si nevšimla, že tam mám hrubku :D

      Vymazat
  2. Take jsem nedavno začala. Rada bych změnila svuj životni styl k lepšimu, u sportu se daři (což se divim, spor nesnašim :D), ale jidlo mi děla problem :/ Se spaním to mam stejne jako ty:). Budu držet palce, at se daří :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím :) Taky ti přeji hodně štěstí :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.