● Outfit ● casual day

12. 5. 2014


  
 Hezký den,
 jsem tu pro vás s dalším,konečně jarním, outfitovým článkem. Venku je sice každý den úplně jinné počasí, ale hezkých dní stále přibývá  a tohle je outfit přesně na takovýto den. Na sobě mám košili, kterou jsem ulovila ve slevách v Reserved při návštěvě Prahy. Naprosto jsem si ji zamilovala, protože tohle je jediná, "správně kostkovaná" košile. Což zní trošku divně ale je to tak. Navíc kombinace džínoviny a kostek se mi strašně líbí.

 

shirt: Reserved, t-shirt: Gate, jeans: Kenvelo, shoes: Converse



4 komentáře

  1. Košile je opravdu hezká. taky chodím ráda do Reservet lovit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, některé věci jsou tam moc hezké :D přiznám se, že jich z Reserved moc nemám ale líbí se mi tam čím dál tím víc :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.