Co s fotkami z instagramu?

21. 5. 2014

 
Krásný den,
než vůbec začnu psát, chtěla bych vám moc moc poděkovat, už je nás tady 80! Nemůžu se dočkat, až nás tady bude krásných 100, a já doufám, že to tento rok zvládnem a já vám budu moci připravit nějakou krásnou giveaway :)

Zrovna nedávno jsem přemýšlela nad tím, že si časem nechám vyvolat fotky s instagramu, a tak jsem začala pátrat po internetu, co všechno se s nimi dá dělat. A protože jsem si myslela, že by vás to třeba mohlo zajímat, rozhodla jsem se s vámi o mé nové poznatky podělit. Vybrala jsem 8 pro mě nejzajímavějších aplikací, které vám teď ukážu.

vyvolej.to
je první česká stránka, kde si své instagramové fotky můžete nechat vyvolat. Fotky jsou natištěné na lesklém papíře ve velikosti 8x9 cm. Každá fotka stojí 9Kč a minimální počet kusů na objednávku je 12.  Fotky vám přijdou jako doporučené psaní v hezkém papírovém obalu.

Printic
Jedna z nejznámějších aplikací, které objednání fotek z instagramu umožňují. Fotky jsou opět tiské na lesklém papíře, tentokrát se trošku liší velikostí a to o 1 cm (8x10cm). Cena jedné fotky je 0,39€ v přepočtu tedy asi 11kč a minimálně si můžete objednat 3 fotky.Kromě ceny za fotky nic neplatíte. Poštovné je zdarma a psaný vzkaz (když chcete fotky poslat někomu jako dárek) také.Výhodou je, že si fotky můžete objednat přímo z mobilu pomocí aplikace, kterou si jednoduše stáhnete. Fotky vám tentokrát dorazí v oranžové obálce, jako logo této aplikace. Stránka umožňuje také výrobu fotoknihy za 25€ a nebo kalendáře za 15€.

Origrami
Tato aplikace je spíše pro ty, kteří chtějí fotek více. Aplikace nabízí několik možností tisku, ale asi nejžádanější je balíček 36 fotek s klasickým bílím rámečkem. Fotky vám dorazí v krásném kartonovém obalu s motivem foťáčku. Jedna taková sada stojí 24 dolarů a kromě této částky už nic více neplatíte (poštovné je po celém světě zdarma). Tento nápad se mi opravdu moc líbí, ikdyž cena mi přijde opravdu vysoká a jedna fotka vás vyjde zhruba na 14 korun.
 
web




Stickygram
Upusťme na chvíli od fotek, tato aplikace nabízí něco scela jiného. Na stickygramu si z instagramových můžete nechat vytvořit magnetky, obal na mobil nebo tablet! Cena je samozřejmě mnohonásobně vyšší. Za 9 magnatek zaplatíte 15 $, za obal na mobil 35 $ a na tablet dokonce 45 $! Obaly samozřejmě nejsou pro každého. Aplikace podporuje pouze obaly na telefon pro iPhone 4 / 4s, 5/5s a Samsung s3 a s4. U tabletu je to pak iPad 2,3,4 a mini. Poštovné je opět zdarma.
Casetagram

Stránka zaměřená opravdu jen na obaly telefonů. Na rozdíl od té předchozí, je tu mnohem větší možnost výběru, na jaký telefot obal budete chtít. Klasicky jsou to samozřejmě iPhony,iPady dále pak iPody, Samsungy a dokonce i nějaké HTC, Nexus atd. Cena se samozřejmě liší podle typu, ale začíná někde na 35 $. Můžete si na této stránce koupit i hotové obaly, kde je cena podobná a poštovné je samozřejmě zdarma.

http://www.cyberbuzz.com/wp-content/uploads/2013/07/Screen-Shot-2013-06-04-at-9.06.44-PM.png
Printstagram
Stránka, která nabízí asi nejširší výběr, kde své fotky z instagramu můžete použít.Možností je opravdu hodně, můžete si nechat udělat např. fotoknihy,trička,plakáty, pásy fotek,samolepky,přání, magnatky atd. Ceny jsou pět různé, ale většínou se v pohodě vejdete do 20 dolarů např. 15 magnetek za 12 dolarů nebo tričko za 20 dolarů mi nepřijde jako vůbec špatná cena a obecně bych řekla, že tato stránka je jedna z nejlevnějších, které jsem vám tu ukázala.

Imagesnap
Opět je tu úplně něco jiného. Tato aplikace umožňuje tisk fotek na keramické draždice různých velikostí. Cena se podle velikosti taky samozřejmě liší a začíná na 4 dolarech a končí na 35. Poštovné je tentokrát 9 dolarů.

 
Postrgram
Aplikace, která vytvoří z vašich fotek mozajku a společně tak vytvoří jeden velký obrázek, který si zvolíte. Cena mi přijde celkem přívětivá- začíná na cca. 8 dolarech a poštovné je opět zdarma.

 

Další typy
http://www.canvaspop.com/
http://instagoodies.com/
http://hatchcraft.com/
http://instashirt.me/

A můj závěr? Upřímně, zatím nevím. Líbí se mi všechny, škoda jen někdy té ceny, ale asi zatím zůstanu u klasických fotek a to pravděpodobně z vyvolej.to.

3 komentáře

  1. Skvělý článek. O těchto aplikacích jsem vůbec netušila a určitě je to skvělí tip. Já ale asi radši zůstanu u rychlého vyvolání fotek v Tetě 5Kč/kus. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no jo ale instagram je instagram :) ale jinak s tebou souhlasím,taky jsem většinu aplikací neznala

      Vymazat
  2. Tento článek je úžasný!!

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.