Random

27. 5. 2014


Krasné odpoledne,
Dnes to bude po nějaké době random z fotek, které se mi za nějaký čas nashromáždily v počítači a nedokážu je nikam moc zařadit. Ke všemu je tady červen, který považuju za nejhorší měsíc ve školním roce. Písemek sice není nějak extra moc, ale za to jsou to většinou čtvrtletky a důležité známky, takže se na ně učím i několik dní. Už to nebudu prodlužovat, vy si užívejte sluníčka a já se jdu někam odreagovat.

Konečně je můj pokoj prakticky podle mích představ. V budoucnu se určitě těšte na New in dekorací.


 

Moje krásné šeříky....

Toto vydání Albertu se vážně povedlo...jsou tam super typy plus další DIY dekorace do pokoje, určitě čekejte návod.

Tak jsem zkoušela bramborové placičky a byly vážně skvělé.

Povinné sledování MS v hokeji.

Skvělý typ na svačinku-křupavý rohlík namazaný máslem a navrch uzený losos.

Ale občas si nemůžu odpustit nějaký ten zákusek.

Taky toho máte ve škole moc?

2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.