DIY stylový fimo hrnek na kávu s lžičkou

30. 5. 2014

koktejlová lžíce - káva čajová lžička - káva 

Hezký pátek,
tak máme týden konečně za sebou na já mám pro vás návod, třeba na víkendové DIY. Dělala jsem totiž čistku v počítači a vyhrabala jsem pár starších diy návodů. Bylo mi tak rochu líto je vymazat, a tak jsem se o ně s vámi chtěla podělit. Dnes to bude tedy ve znamení starých časů a fotky jsou pocené ještě kompaktem, takže se nelekejte.
Nicméně nenašla jsem žádnou hezkou úvodní fotku, a tak jsem použila fotky od slečny u které jsem tento nápad viděla a která je mimochodem moc šikovná. Tyto fotky jste taky mohly vidět už v Typech na vánoční dárky (ZDE).


 

Nejprve co tedy budeme potřebovat. Samozřejmě to je lžička, párátko a fimo. Tenhle návod je taky svělý zlikvidování odřezků, které vám zbyly z jiných výtvorů.


Já jsem si fimo rozdělila na světlejší a tmavší a vyválela jsem z nich dlouhý váleček.


Válečky jsem na jednom konci spojila a normálně jsem je zamotala do jednoho spirálového válečku.

 

Váleček jsem opět vyválela, až byl váleček úplně hladký. Barvy se krásně spojily a vytvořily takovýto efekt.

 

Pak už stačí jen omotat fimo kolem lžičky....


....a přidat kávová zrna. Ty vytvoříte tak, že si jednoduše uválýte malý ovalék, který v polovině zmáčknete párátkem.


No a je hotovo! Teď stačí zapéct v troubě podle návodu na obalu a můžete si vypít svůj šálek kávy.


Pro inspiraci. Nemusíte vyzdobit jen hrnek, já jsem zkoušela i sklenice na víno a vypadá to vážně skvěle.

2 komentáře

  1. Bobma! Tak tohle mě fakt dostalo, kafe miluju, takže kávový hrnek mě fakt dostal :) šikula!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda že se ti líbí, tak třeba muzes vyzkoušet :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.