~Recenze~ Přírodní kosmetika Zuii

2. 6. 2014


Možná jste si všimly, že se nedávno na serveru Blogerky.cz objevila výzva od poměrně nové přírodní luxusní kosmetiky Zuii z Austrálie. Výzva spočívá v tom, že na prvních 15 blogerek čekal tester v podobě libovolného produktu zdarma, samozřejmě s tím, že na svůj blog napíšete na produkt recenzi. Tak jsem zkusila štěstí a povedlo se!  Mimo slibovaný produkt mi přišla i hromada vzorečků pečující kosmetiky,dva letáčky a krásný dopis. 


Já jsem si teda po dlouhém rozhodování vybrala stíny. Stíny mají hezký jednoduchý černý obal z bytelného plastu. I krabička je černá s tématickými kytičkami. Gramáž je celkem malá- 1,5g , ale stejná jako např. UD stíny, takže nic neobvyklého. Cena je tedy poměrně vysobá, za jeden stín zaplatíte 595Kč, ale zase musím říct, že je opravdu čistě přírodní.


Co mě ale opravdu zaujalo je složení. Na obalu ho najdete jen v angličtině, ale na internetových stránkách je u každého výrobku i v češtině. Jak můžete vidět, nenajdete tam vůbec nic špatného. Poznáte to i podle vůně, ze které opravdu cítím nějaké květiny, což oceňuji, protože např. u přírodní kosmetiky Cosmetika je vůně jasně chemická. Vůně taky není nijak silná a vtíravá.


lístky růže damašské,lístky jasmínu,květ heřmánku,aloe vera,jojobový olej,extrakt z heřmánku, extrakt z přesličky, extrakt z kopřivy,stearan hořečnatý, tokofedol d-alfa, askorbyl palmitát, triglycerid kaprilový může obsahovat (+/-): CI 77007, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77510 oxidy železa; CI 77947 oxid zinku; CI 75470 karmín; CI 77742 pyrofosforečnan mangan amonný

 

Teď už k pigmentaci a výdrži.V první řadě musím říct, že název přesně odpovídá tomu, co dostanete. Stín se opravdu tváří bíle ale na víčku háže krásné růžovo-stříbrné odlesky. Snažila jsem se to vyfotit co nejlépe ale na tohle je i foťák krátký. Už na začátku jsem věděla, že pigmentace nebude nic extra. Přece jen berme v potaz, že jedná o přírodní produkt a já jsem musela nanést opravdu dost vrstev, aby šel stín vůbec vidět. Nevím jak u jiných odstínů, ale ten můj se tváří skoro průhledně a hází jen ty odlesky, což je ale z jedné strany moc hezký efekt a takový stín v drogérii určitě nenajdete. 


Stíny trochu práší, ale zase hezky uplívají na štětci a hezky se nanáší. A teď už k výdrži. 
Já jsem je zkoušela v 4 různých "formách," s bází od Dermacolu, jen tak samotné, s bází z paletky od NYC a s Color Tattoo. S bází od Dermacolu to byla bída, na té mi nevydrží snad žádné stíny a u těchto to nebylo jiné. Večer už na víčku  nebylo vůbec ale vůbec nic. To s bázi od NYC tam stíny zůstaly,  ale naopak se slily do vrásek. Navíc stíny úplně ztratily svůj efekt a vypadaly divně. Na holém víčku sice stíny svůj efekt neztratily ale po čase se také slily, ale pořád vydržela déle než s bázemi. Nejdéle mi samozřejmě vydržely, když jsem používala jako podklad color tatto. Efekt zůstal stejný a vydržely prakticky celý den.Musím ale dodat, že mě na očích nevydrží vůbec nic a i color tatto se mi po čase sleje.


Vyfotila jsem vám i oba letáčky. V prvním najdete podrobný popis dekorativní kosmetiky včetně odstínů a v druhém tu pečující.


Na závěr bych asi řekla, že tyto stíny budou perfektní pro milovníky přírodní kosmetiky nebo pro někoho,  kdo má hodně citlivá víčka a běžné stíny mu vadí. Celkově jsem čekala přece jen za ty peníze větší pigmentaci a výdrž,  ale naopak musím pochválit odstín,  který opravdu běžně neseženete. 

2 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.