Zařizujeme byt či pokoj na téma bytové doplňky

23. 6. 2014

Hezké pondělí,
tak jsem tu s dalším článkem ze série o zařizování,pokoje či celého domu.Jak jste už z názvu poznaly, tentokrát se to bude týkat drobných doplňků, které dokáží hezky dotvořit atmosféru a celkový vzhled místnosti. Dnes vám tedy ukážu, kde ráda nakupuji takové doplňky já.


web
HM Home
Asi můj úplně nejoblíbenější obchod, ale ze všech také nejdražší. Některé věci jsou tam ale poměrně levné, ale některé naopak dost předražené. I tak mám doma odtud asi 5 kousků. Tím nejlepším je skleněný poklop, který jsem dlouho sháněla, ale všude na internetu za něj chtěli příšerné peníze a tady jsem ho sehnala jen za 250Kč. HM home má bohužel zatím celkem málo poboček. Já chodím do té v Olomouci v Šantovce, kdyby ji měl někdo při ruce. Obchod má taky dost omezenou stálou nabídku a poměrně často se zde střídají různé kolekce, takže je potřeba si to hlídat.


 web
IKEA
Asi taková klasika.Seženete tady toho spoustu a díky tak velké popularitě i levně. Poboček je v ČR velmi málo ale objednat se dá i na mimibazaru, kde si vyberete konkrétní věci, které byste chtěli a oni vám je za drobný příplatek koupí a pošlou. Ikeu mám jinak hrozně ráda a až si budu zařizovat nový pokoj, tak nábytek a i některé doplňky budou právě odtud.




web
KIK
Takový obchod na všechno. Nicméně tam mají i malý sortiment bytových doplňků. Není zde stálá nabídka, ale střídají se různé kolekce. Většina věcí je bohužel kýčovitých, ale dají se zde ulovit i moc pěkné věci za málo peněz.Například jsem zde objevila krásnou keramickou bílou sovu asi za 75kč a přitom na internetu se takové prodávaly za 300kč a to ani nepočítám poštovné. Co se zde ale určitě vyplatí koupit jsou barevné dekorační kamínky a písky, kdy 0,5l lahev stojí jen 25kč. 

Levné Knihy
web
Levné Knihy
Pro mě velká novinka,že zde mají bytové doplňky. Ale můžu říct, že vůbec nejsou špatné a i tak levné. Je zde celkem stálý sortiment a vyplatí se zde koupit např. umělé květiny,které vypadají celkem opravdově (15kč) a nebo různé skleněné nádoby.Seženete zde ale i různé plechové dózy,svícny,košíky atd.

Hornbach 
HORNBACH
I zde se dají koupit pěkné věci. Mají zde např. krásné umělé květiny, které jsou sice poměrně drahé ale vypadají opravdu jako živé. Taky mají ohromný výběr květináčů a před vánoci spoustu vánočních doplňků. Taky se vyplatí povánoční výprodeje, kde jsem letos ulovila 2 původně vánoční svícínky za 25Kč ale nevypadají vůbec vánočně a v pokoji je mám celoročně.

levandule
web
Alžbětin obchůdek
Obchůdek, který bude asi bohužel jen u nás v Olomouci. Mají ovšem i eshop, takže můžete kouknout i tam. Nenajdete zde žádné moderní dekorace, ale různé vintage věci, nebo věci v krásné starorůžové barvě. Mimochodem, momentálně teď na léto tam mají krásné námořnické dekorace.

2 komentáře

  1. Super článek!! :) Jak máte ten Alžbětin obchůdek u nás je taky něco takového akorát se to jinak jmenuje. A já i mamka ten obchod naprosto milujeme!!! :D Až si budu zařizovat nový pokoj už tam mám vyhlédnutých několik úžasných kousků!! :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Nezapomínej na experty v bytových doplňcích, to jsme my! :-)
    Třeba výběr potahových a dekoračních látek je opravdu veliký a člověk si tak může vytvořit přesně ten prostor pro život, jaký se mu líbí. Fantazii se meze nekladou, jen to chce správný cit.

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.