● Outfit ● fruit and stripes

18. 6. 2014

Hezkou středu, 
Tak jsem si konečně našla chvilku na napsání článku. Dnes to bude jen takový rychlo článek ale na léto už jich mám vymyšlených spoustu. Určitě se můžete těšit na další článek o cvičení, nějaké recepty i letní DIY dekorace. Letos budu mít kromě jednoho týdne na dovolené volné prázdniny takže si budu plně užívat u vody, na zábavách a psát články. Teď už ale k outfitu. Poslední dobou jsem si hodně oblíbila černou a bílou a podle toho jsem si vybrala i své krásné nové sandálky. Taky jsem opět znovu objevila moje černobílé kraťásky z minulého léta, které jsou vážně pohodlné. Aby ovšem nebala tato černobílá kombinace tak nudná, oživila jsem si krátkým topem s potiskem ovoce, které je letos v kurzu.












sandals Deichmann, shorts Pimkie, top H&M, yellow top Takko

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.