Makeup tutorial: Blue aqua eyeliner

30. 6. 2014


I když to podle počasí venku na léto vůbec nevypadá, tento článek bude typicky letní. V poslední době jsem si oblíbila modrou jak v oblečení tak i na očích.  Vše to začalo  modrou tužkou na oči od essence, kterou jsem si koupila jen na zkoušku a skončilo to až tímto líčení na které vám stejně dnes ukážu postup.



Nejdříve jsem začala hnědým matným stínem přes celé víčko z paletky od NYC Individual eyes abych zamaskovala drobné žilky na víčku. Pokračovala jsem již zmiňovanou tužkou od essence v odstínu 25 feel the mari-time, kterou jsem použila jako podklad pod další stíny.  Na řadu přišel tmavě modro fialový stín od Cosmetika, kterým jsem vykreslila konec ocásku. Nakonec přišel na řadu stříbrný stín od Catrice Liquid metal v odstínu 010 Look me in the ice, který přišel do koutku oka. Vše bylo samozřejmě potřeba pořádně rozblendit a spojit do sebe. Spodní i horní linka je vlastně prakticky stejná takže je postup úplně stejný. Vše pak zakončila nude tužka na water line od essence z limitky Bloom me up a samozřejmě řasenka Maybelline Colossal volum express. 


Zbytek líčení se pak nesl ve velmi přirozeném duchu. Lehounká tvářenka Colorama, rtěnka ala moje rty od Yves Rocher v odstínu Rose Pétillant a samozřejmě projasnění a zamaskování kruhů pod očima pomocí konektoru Affinitone. 



I když musím říct, že se mi toto líčení strašně líbí, odvahu vzít si ho ven zatím nemám. A to i přesto, že to, kteří ho přece jen viděli na něj měli kladné ohlasy. Dokonce se líbilo i mamce a to je přitom jen na takové ty hnědé a neutrální tóny.

Měly byste na něj odvahu? 

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.