Home decor haul [HM home,ikea a další]

5. 6. 2014

 

Hezké odpoledne,
tak je tu další new in. Já vím, že jsem říkala, že už nakupovat nebudu ale teď už je to vážně naposled...minimálně do konce června. Na moji obranu ale musím říct, že spoustu věcí už mám doma déle a protože se mi toho doma nashromáždilo tolik, rozhodla jsem se to spojit do jednoho článku. Taky musím říct, že teď už můj pokoj konečně vypadá podle mích představ a už mi chybí jen jeden povlak na polštář a koupit si plátno a něco namalovat. Teď už ale k věcem.

Konečně jsem sehnala skleněný poklop který jsem tak dlouho chtěla. Tenhle je z HM home asi za 250kč a je to ten nejlevnější, který jsem kde viděla. Navíc jsem ho nemusela objednávat přes net a je hezky bytelný. Taky jsem v Mobelixu sehnala tyhle skleněné svícínky, které jsem viděla u Mariannan a strašně se mi líbily. Navíc stály jen 160kč. Z drobnůstek tu mám krásného keramického ptáčka, kterého jsem dostala od mamky a průhledné kamínky, které mám mezi svícny na tácu. Jsou z Kiku za 25kč. V levných knihách jsem taky objevila tuto krásnou plechovou dózu ve které skladuji nabíječky a kabely k foťáku. Navíc stála jen 40kč!  

 


V levných knihách jsem opět pořídila tyto umělé gerbery, každá za 15Kč a hezký fialový svícínek za 25kč, který se bude hezky doplňovat se dvěma stříbrnými které doma mám. Když jsem jednou měla po škole volno, skočila jsem se podívat do Kika kde jsem ve slevách objevila za 80kč krásný stříbrný tác, který jsem taky dlouho hledala. Internet totiž v tomto případě opět neuspěl a ceny takových táců se pohybovaly kolem 500kč. Nakonec jsem přihodila i umělý tulipán, který vypadá vážně jako živý a stál 50kč


Sice mám doma spoustu svícínků (asi skrytá úchylka), ale svíčky mi pořád chyběly. Tyhle mi teda nakonec dovezla mamka a vážně netuším odkud jsou, ale seženete je vážně všude.


Poslední je nákup z Ikei kam jsme se vydali jedno pršavé odpoledne o víkendu. Nejbližší Ikeu máme v Brně, což je tak hodina cesty po dálnici, takže to byl takový větší nákup. Hlavní položkou byl přehoz, který jsem sháněla na mou druhou postel, kde nespím a tenhle se mi líbil asi ze všech nejvíc. Dlouho jsem také přemýšlela nad obyčejnými hladkými záclonami až po zem, no a když jsem je tam viděla, tak jsem si je prostě vzala. Další položkou na seznamu byla bílá stolička k mému "toaletnímu stolu". Taky jsem si se sestrou koupily na půl pořadače na časopisy. V balení jich bylo 5, takže já jsem si vzala 2 a sestra 3. Nakonec jsem si koupila tuhle krásnou květinovou svíčku a svícen, který používám na skladování kapesníků.

Potrpíte si jako já na sladěné dekorace nebo je vám to jedno?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.