Cosmetics favourites for summer

15. 6. 2014


Krásnou neděli,
tak už jen dva týdny a z toho my jen jeden týden učení a budeme to mít za sebou. Popravdě už prázdniny opravdu potřebuju a neskutečně se na ně těším. S prázdninami je tu ale samozřejmě léto a s létem spojení letní oblíbenci. 


Letos u mě na nehtech bude vládnout colorama. Opět jsem vytáhla krásný blankytně modrý lak č.214, který je základní řady. Taky jsem přihodila letní kolekci Neonů, která je opravdu povedená (recenze ZDE). Mou stálicí je taky voděodolná řasenka od Max Factor 2000 calorie. Letos jsem se taky rozhodla udělat velký krok a na chvíli vyměnit hnědé,růžové a zlaté stíny za tyrkysovou tužku na oči. Schválně jsem si koupila tu nejlevnější, protože si stále nejsem jistá, jestli na to budu mít odvahu.     


Pokračujeme s očima. Chybět nesmí samozřejmě voděodolné zlaté color tatto a pro navození opálené pleti ani krásný bronzový monostín od UD. Na vnitřní linku a pod obočí budu používat nude tužku od essence z nějaké limitky. Makeup asi moc nosit nebudu, ale když už, tak lehoučký True Match od Lorealu.    


Dodat šťávu tvářím je ovšem potřeba a na to bude nejlepší tvářenka od W7, které hezky projasní,dodá barvu a zároveň i vykonturuje. Skvělá taky bude meruňkuvé tvářenka od Coloramy č.301, která je vhodná i na cestování, protože je opravdu maličká. V létě je samozřejmě  nepostradatelnou záležitostí bronzer a ne letošní léto bude nejlepší opět od W7 Honolulu, který je krásně do hněda. 

6 komentářů

  1. Samé pěkné věci, hezký článek! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Kristine moc děkuju, taky se přiznám že jsi mou inspirací :)

      Vymazat
  2. Nádherná kosmetika :)
    Dovol mi pozvat tě na mou kosmetickou giveaway ;)
    http://something-times.blogspot.cz/2014/06/narozeninova-essence-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné věci!:))) Nevíce mě zaujala tvářenka od W7:)Je krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, musím s tebou souhlasit, škoda že ta výdrž trochu pokulhává :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.