Basic summer wishlist

2. 7. 2014

beach, love, sea, summer, surf - inspiring picture on Favim.com

Léto je v plném proudu a mě přesto chybí spousta "důležitých" věcí. A tak vám přicházím ukázat můj wishlist, který jsem si založila taky na Pinterestu a postupně si vše odškrtávám. Pár věcí vám asi jako typicky letní připadat nebude, ale já jsem si je prostě zamilovala a doufám, že si díky brigádě kompletně celý tento wishlist splním. 
Začnu základními denimovými kousky. Nevím jak je to možné, ale v šatníku mi stále chybí obyčejné denimové šortky. Nutností jsou taky boyfriend jeany do kterých jsem se zamilovala, ale stále jsem nenašla ty pravé. Věcí kterou jsem si ale už stihla koupit je skort, kterou jsem sehnala v orsay a dost silně uvažuji o tom, že si ji koupím i bílé variantě. Další věcí, kterou jsem si prostě musela koupit byly černobílé plavky s aztéckým vzorem, které jste už mohly vidět na instagramu. Momentálně k ním sháním nějaké žabky. Další nutností jsou zrcadlové pilotky. Stále jsem zatím nenašlo takové, které by mi slušely, protože já mám obecně s brýlemi problém. Letos jsem taky propadla výrazným náhrdelníkům a momentálně je na mém wishlistu náhrdelník a la Chanel a nějaký výrazný neonový.Na chladnější večery potřebuji nějaký cardigan. Rozbily se mi sluchátka, a tak jsem se rozhodla, že do nových trochu zainvestuji a koupím si profláklé zlaté od Happy plugs, které mají nově na zoot.cz. Přesto, že je léto jsem se zamilovala do hnědých ala kožených vysokých bot, které se mi nejvíce líbí ohrnuté a nutností je k nim samozřejmě nějaké malá kabelka.Nakonec u mě naprosto nečekanou věcí je květinová snapback a přesto, že tento styl zrovna nenosím,toto je věc, kterou jsem si prostě zamilovala.

2 komentáře

  1. Paci sa mi ten neonovy náhrdelník a tie jeansy :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ten neonovy náhrdelník je fakt super :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.