Co mám v koupelně?

17. 7. 2014

Toto je z dalších přednastavených článků, zatímco já si užívám na dovolené a dnes budete mít možnost nahlédnout k nám do koupelny. V první řadě asi musím říct, že já se v koupelně nelíčím, líčím se u mého provizorního kosmetického stolku, takže v koupelně nenajdete žádnou dekorativní kosmetiku ale pouze tu pečující. Ukazovat vám tedy budu jen moje zásoby a jdeme na to.


V první poličce najdete můj aktuální krém od Neutrogeny,krém na oči v kalíšku od Lorealu a lokální ošetření na pupínky od Clean and Clear. Vzadu vedle krému je pak odličovací pěna od Balei, která mi moc nesedí. Vpravo je pak nějaký vzoreček, který nepoužívám a náplasti na opary, kterými celkem dost trpím.


V druhé poličce je pak odlakovač od Ebelin a nějaké oční odličovače, které moc nepoužívám. Správně by tu ještě měl bát dvoufázový odličovač od Ryoru, ale ten nám momentálně došel.




Ve spodní poličce je toho pak celkem dost. Jsou tam různé deodoranty, tělové mléko od Dove a hroznové od Dermacolu. Dále pak má oblíbená okurková slupovací maska od Freemana,micelárka od Bourjois, které byla v nějaké Elle a je mimochodem skvělá. No a nakonec konopná pleťová voda od Cannaderm pro mastnou pleť. 


V mém rohu vany jsou pak dva sprcháče. Jeden od Balei- Mango Tango a pak citrónový od Ziaji, který byl ve vánočním Ladyboxu. Dále tu pak mám šampon a kondicionér od Aussie pro dlouhé vlasy a tělové mléko do sprchy od Nivei. 


V mém košíčku mám pak věci, které moc neoužívám. Najdetete tam třeba věci do vany, jako jsou kapsle od Sephory, mandlovou sůl do koupele od Body tip a různé balistiky, které jsem stále ještě nezkoušela. Pak jsou tam různé miniatury na cestovaní jako např. šampon od Schwarzkopf,tělové máslo od Palmers nebo lak na vlasy Taft. Dál je tam taky antibakteriální pěna od Anatomicals, peeling a maska od Avonu, sprchová pěna od Rituals a tělové mléko od Body tip.



Na poličce mám pak položené věci, které používám opravdu pořád jako jsou čočky,roztok na čočky, kartáč s kančími štětinami a i mé jedné 2 stylingové přípravky na vlasy a to je tužidlo Taft a lak na vlasy Nova. 

1 komentář

Clara in style © . Design by Berenica Designs.