Sale new in

12. 7. 2014


Krásný víkend,
Tak, a je tu další new in a to zhruba po měsíci. Nikdy jsem nevěřila, kolik si toho dokážu koupit. Tento new in je samozřejmě z letních slev, i když asi polovina zlevněná nebyla. Taky bude spíše o doplňcích a moc oblečení tu nenajdete. Nicméně jsem na sebe pyšná, protože jsem si několik věcí mohla odškrtnout z wishlistu.


Jako první jsem si z wishlistu mohla odškrtnout tuto hnědou kabelku kterou ulovila v CA, ale bohužel nebyla ve slevě. Poslední dobou jsem se do této hnědé naprosto zamilovala,jak jde asi vidět, a momentálně se sháním po nějakých botách. Stále přemýšlím jestli baleríny nebo kotníkové boty. Pásek i náramek je pak ze slev v Sinsay.




Tuhle krásnou kabelku považuji za můj nejlepší úlovek ze slev. Aa chanelku jsem ulovila v Lindexu za tři stovky z původních sedmi set a je naprosto úžasná. Další věcí, kterou jsem si mohla odškrtnout jsou žabky. Sháněla jsem nějaké nejlépe černé a nakonec mi mamka věnovala tyto svoje a bohatě mi stačí.


V CA jsem pak ještě ulovila tuto pletenou. Dívala jsem se na ni, když ještě byla za plnou cenu a teď, když byla ve slevě za tři stovky, tak jsem ji tam nemohla nechat. Přijde mi to jako moc fajn věc na plavky nebo třeba jen na bílé tílko, které jsem si v CA taky koupila. Je z jejich basic řady a přijde mi, že z CA jsou tyto obyčejná trička nejlepší. K výročí 20. narozenin Elle se k časopisu přidávalo tričko nebo taška. Já jsem si vybrala tričko s kterým určitě uvidíte nějaký DIY návod.


Nakonec tu mám tyhle úžasné Nike běžecké boty, které jsme si koupily s mamkou dohromady, protože máme stejně velkou nohu. Už jsem je jednou zkoušela a jsou skvělé a bezvadně se v nich chodí.

1 komentář

Clara in style © . Design by Berenica Designs.