Fit tip: Podle čeho cvičím?

14. 7. 2014

workout-1

Opět zdravím z dovolené,
Už zhruba před dvěma měsíci se na blogu objevil článek, který vás evidentně dost zaujal,o tom jak začínám cvičit(zde). Buhužel,se ale blížil konec školního roku a já absolutně nestíhala nic, kromě školy a od cvičení jsem na nějaký čas musela upustit. Momentálně mám ale času dost a opět jsem se do toho vrhla. Nemám žádného osobního trenéra ani nic podobného a cvičím pouze pomocí videí a ty nejoblíbenější bych vám dnes chtěla ukázat.

Nestlé Fitness
Jako vůbec první jsem začínala s těmito dvěma videi od Nestlé fitness, které jsem viděla na blogu holek z A cup of style. Jsou to vážně kraťoučká videa a celé cvičení vám zabere tak 10-15 minut. Nebudu vám tvrdit, že všechny cviky zvládnu bez problému, to opravdu ne, ale videa jsou opravdu hezky udělaná a dobře se podle nich cvičí.

  


Jillian Michaels
Časem jsem vyzkoušela klasickou, a asi nejznámější, třicetidenní challenge, jejiž dva levely ze tří už najdete na youtube (zde a zde). Ze začátku to bylo opravdu hodně těžké a dělalo mi problém zvládnout vůbec celý první level, ale teď už z vypětím sil zvládnu i ten druhý. Necvičím to tedy každý den, ale jako občasné cvičení ano.

Workout for butt

Později jsem také na internetu objevila tohle skvělé video (zde), které jsem si vážně oblíbila. Je skvělé, rychlé a opravdu funguje.


2 komentáře

  1. Super, parádní tipy, díky! Právě se chystám s nějakým posilovacím cvičením začít, tak aspoň vím kde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ti článek k něčemu byl a hodně štěstí a pevnou vůli ve cvičení :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.