Nude palette In the buff

10. 7. 2014


Kdo by neznal slavnou Naked? A nově teď i jejich, dnes už profláklou, napodobeniny od W7. Já jsem tuto kupovala mamce k narozeninám, ale samozřejmě si ji půjčuji, tak proč na ni neudělat recenzi.

Nejvíc vaši koupi samozřejmě ovlivní cena. Ta je ovšem u této paletky víc než příznivá a za 12 stínů zaplatíte pouze 200 Kč, což je samozřejmě mnohonásobně méně, než za Naked. Celkem má paletka 15,6g, což znamená že jeden stín má 1,3g. Dále se přesuneme k balení.To mě přijde celkem bytelné, ale i kompaktní na cesty. Je pravda, že plech z kterého obal vyroben je poměrně tenký, ale jinak je balení hezky provedené.



Štěteček, který je přiložen tedy stojí za nic, ale v případu nouze se i ním dokážete nalíčit. Teď k barvičkám. Ty jsou opravdu hezké.Všechny barvy jsou třpytivé, některé víc a některé mají jen takový lehký lesk. Matnou zde najdete jen u prvního a pátého stínu a pak u černé. Pigmentace je velmi dobrá a zvlášť mě překvapila dobře pigmentovaná černá. Všechny stíny jsou jinak pigmentované stejně, až na ty dva matné. Ty bohužel pigmentované spíš nejsou než jsou. Konzistence je hezky máslová, ale přesto stíny trošku práší, ale není to nic závratného. Co se týče výdrže, tak jak už jsem někde zmiňovala, mě se  po čase slévají do vrásek všechny stíny. Tyto na víčku vydržely neporušené poměrně dlouho, ale i tak se mi večer slily. V tomhle já bohužel nemůžu být úplně objektivní.






Ve finále jsem ale s paletkou moc spokojená a je zdárným příkladem toho, že i za málo peněz můžete mít hodně muziky.

Nakonec novinka. Další napodobenina od W7, tentokrát je to Naked 3 a i na tu si dělám zálusk.
web

Co vy, máte doma Naked? Nebo alespoň její doupe?

6 komentářů

  1. Mám v plánu si pořídit její napodobeninu :))) Za tu cenu se to hodí a myslím si že i vyplatí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám tuto paletku v plánu :-) vypadá jako fajn věc :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Nude paletek mám doma hromady, proto bych si tuhle už asi nepořídila,ale i tak vypadá opravdu skvěle :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já právě paletek mám celkem málo,takže se z ní stal takový stavební kámen celé mojí sbírky :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.