-Vaříme- mozzarella v hlavní roli a la lehká italská večeře

19. 7. 2014


Hezký den,
jsem tu s dalším jednoduchým receptem na večeři. Vlastně to není tak úplně recept, je to spíš typ, až tak je jednoduchý. Večeře je vlastně moje nejkreativnější jídlo. Tehdy mám opravdu čas i chuť zapojit svou fantazii a vymýšlet si různé kombinace a zkoušet nové věci. Tohle jídlo jsem si ale oblíbila pro svou jednoduchost a rychlost, takže ho volím hlavně tehdy, když se mi moc nechce s ničím patlat. 


Potřebovat budeme pouze:
rajčata
mozzarellu
sůl
bazalku nebo koření podle chuti
toast,pita chleba nebo jiné pečivo

Dál už asi nic říkat nemusím. Prostě jsem si nakrájela rajčata a mozzarellu, poskládala na sebe a posypala solí a bazalkou. Já k tomu nejraději přikusuji opečené toasty, ale to jen z toho důvodu, že se mi nechce píst pita chleba. Ale snad se k tomu někdy odhodlám.


Co nejraději večeříte vy?

2 komentáře

  1. Mozzarellu miluji s tím toustíkem je to super nápad :))

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Zbožňujem mozarellu, s toastom, bez neho, s paradajkami aj bez nich :) Je to mňamka. A najradšej mám na večeru grécky jogurt alebo práve mozarellku, len tak čistú :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.