DIY dekorativní písmena

22. 7. 2013


Už je to měsíc,co jsem nepřidala žádný DIY návod,tak to musím honem napravit.Dnes to bude celkem jednoduchá a levná dekorace do pokoje.Dekorační písmena  jsou velmi hezká a můžete je dát prakticky kamkoliv.Nemusíte mít zrovna nápis jako já,ale i jedno písmeno třeba v poličce je velmi hezké na oživení.

Budete potřebovat:


Místo kartonu můžete použít papír.Mě se ale osvědčilo použít karton na plochu písmena a pásek papír na dosažení plastičnosti.Tavící pistoli mít taky nemusíte,ale je to asi nejlepší volba.Rozhodně nedoporučuji lepit obyčejným lepidlem na papír(moc dobře to nedrží),ale dobrý je třeba Kanagon nebo jiné pevné lepidlo.



1) Nejprve si písmeno vytiskněte.Nezapomínejte,že čím větší,tím lépe se vám to bude dělat.

2) Písmeno si 2x obkreslete na karton a vystřihněte.



3) Teď si z papíru vystřihněte pásek tak široký,jak chcete mít široké písmeno.K tomu ještě na bocích přidejte cca.1-2cm na uchycení a vystřihněte.

4) Nyní už jen přichytávejte pásek k písmenu.Až budete mít hotovo,přidělejte i to druhé.

5) Nakonec už jen stačí nastříkat barvou nebo jinak ozdobit a je hotovo!

Líbil se vám dnešní DIY návod?


2 komentáře

  1. Super nápad! Vždy som chcela mat niečo také ale nikdy som nevedela z čoho to mam vyrobiť a kartón ma teda vôbec nenapadol! :D dnes to musím vyskúšať ale pri mojich nervoch neviem ci z toho bude dačo :)) ďakujem za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že se ti návod líbí, ale máš pravdu, silné nervy jsou u toho opravdu potřeba...sama jsem se u toho dost nanadávala :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.