~Recenze~ limitovaná edice Colorama od Maybelline

4. 7. 2013


O "slavné" limitované edici Colorama jste už asi slyšely,tak dnes vám ukážu pár produktů které jsem si z této limitky koupila já a jaký na ně mám názor.

1) lak na nehty v odstínu č.214
objem: 7ml 
Tenhle lak mě zaujal asi ze všech nejvíce.Je to takový ten typicky letní a zatím ho nosím skoro pořád.Kryje krásně ve dvou vrstvách,celkem rychle zasychá a dlouho vydrží.Teda alespoň mě tak 5-6 dní určitě,ale to samozřejmě záleží na typu nehtů.


2) tvářenka v odstínu č.301
Krásná broskvová tvářenka vhodná i pro bledulky,která dodá tváři zdravý nádech.
Je celkem malá (vypadá spíš jako stíny),ale hezky pigmentovaná a na tváři mi vydrží celý den. Samozřejmě postupem dne ztrácí na intenzitě ale to snad každá.

3) lesk na rty v odstínu č.273
objem: 5ml
Ten jsem vzala spíš jen tak na zkoušku,jinak lesky moc nenosím.

Na můj vkus obsahuje až příliš moc třpytek.Výdrž je stejná jako u klasického lesku,cca.2h a i to je možná moc.Barvu rtům moc nedodá.Za mě tedy klasický průměrný lesk.


Jinak všechny výrobky jsem kupovala v akci 1+1zdarma,(jeden lak putoval kamarádce),která probíhala v Rossmannu takže si bohužel nepamatuji ceny.

Máte vy doma nějaké produkt z této limitky?Jste s ním spokojeni?

2 komentáře

  1. Mám lak na nehty a moc se mi líbí :) Koupila jsem si modrý v odstínu 654.A občas ho přetírám praskacím lakem od Rimmelu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem zrovna kupovala kamarádce :) mě se pravě praskaci laky nejvíc líbí v kombinaci modrý normální a černý praskací :D

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.