Na skok v drogérii a letní novinky z high-end kosmetiky

18. 7. 2013

Dnes si dáme jen takový rychlo článek.Kde bude moci virtuálně nakouknout do drogérie a také se podívat na novinky z high-end kosmetiky.

Mnou nenáviděná řada na vlasy od Garnieru

CC krém se nevyhnul ani nové značce Mixa

Ochrana před sluníčkem je taky velmi důležitá


K jakémukoliv výrobku Rexona,dostanete ručník s kapsičkou zdarma

Tak tohohle jsem si taky předtím nevšimla

Spousta výhodných akcí a 1+1zdarma











Novinka od MaxFactor.Řasenka s kartáčkem ve tvaru přesýpacích hodin.

Neonová řada od Dermacolu.Líbí se mi,že v řadě nabízejí i nadlak a podlak.

Teď tu mám pro vás novinky,respektive letní řady od (trošku) dražších značek

Letní řada od Lancomu
Nic moc mě nezaujalo,ikdyž s tou spodní paletkou bych si dala říct. 
 Letní "knížečka" od benefitu.Mě nezaujala vůbec.

 Dior-Bird of paradise
Summer Mix 2013

Vážně mě zaujala tvářenka+bronzer z kolekce Bird of paradise,kterou si už koupila Rendy.Kdybych na ni měla,hned bych do ní šla. 

Tentokrát Chanel trochu zklamal....a to ho mám ze všech dražších značek nejraději!

A co vy? Zaujalo vás něco?


Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.