Holiday random: Austria 2013 #1

28. 7. 2013

Tak jsem se už vrátila.
Původně jsme tam měli přejet do Česka a ještě něco podniknout,ale protože tu bylo....je příšerné vedro a nedá se vážně nic jiného dělat než koupat v bazénu,jeli jsme raději domů.Takže vám dnes přináším první random fotek.

Chodili jsem hlavně po horách,ale jak uvidíte,tak nejen to.Přesně vám neřeknu,kde jsme byli,protože jsem se tak různě posouvali,ale kdyby to někoho přece jenom zajímalo,stačí napsat dolů do komentářů. Ráda vám odpovím. 




Ano,to je vážně focené na letní dovolené.Dokonce se tam ještě i lyžovalo!











Nejlepší palačinky se zmrzlinou a borůvkami!To musím někdy zkusit doma.







"Štětkový" stánek na místních trzích.To mě vážně dostalo.




Vážně hodně,hodně studené jezero.


Konečně jsem i já mohla vyzkoušet slavnou Arizonu.
P.S: Kdo nemá rád zelený čaj tak to granátové jablko je lepší :)



PS: Příště se můžete těšit na pokračování.
PPS: V pokračování bude i něco z kosmetiky :)

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.