Italian Random

17. 7. 2013


Přináším vám random z tábora v Itálii a výletu do Říma.Musím říct,že 10 dní bylo málo.Klidně bych tam ještě zůstala.Počasí nám krásně vyšlo.Pršelo jen jednou,a to v Římě,ale to bylo spíše vysvobození(bylo tam příšerné horko).Nějaké extra nákupy jsem neděla(kromě suvenýrů atd.),takže ty 2 fashion věci co jsem si koupila určitě uvidíte v outfitech.Do Kika jsem se taky nedostala,což mě dost naštvalo.

Každopádně sobotu pravděpodobně zase odjíždím.Tentokrát k našim sousedům do Rakouska,takže se těšte na další Random fotek.Články se pokusím nějaké předepsat,tak snad se polepším.

Příjezd a krásný pohled na moře při svítání

Móóóře

Our feet in the water

 Stánek s palačinkami....chci ho domů!



 Mňam,mňam

Naše veledílo z písku 
PS:měla to být mořská pana,kdyby to někdo nepoznal :)

 Koloseum 



 Řím

 Ani jsem se tam nemohla podívat...

Mohli jste si nechat udělat portrét..vážně krása

 Římský bazar se starými komiksy,knihami a dokonce i gramofonovými deskami


 Vatikán

 Trhy,tady si snad vybere každý

 Večerní procházka po pláži

 Nejlepší zmrzlina!

Foto s kamarádkou na rozloučenou

A co vy,chystáte se někam na dovolenou?

Okomentovat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.