Maybelline Lash sensational mascara

21. 6. 2015

Krásný víkend všem!
Dnes to bude po delší době recenze a to na relativně novou řasenku od Maybelline. Poslední dobou jsem na řasenky neměla zrovna štěstí a žádná mi moc nesedla. A tak i když jsem šla původně pro pudr, tuhle jsem na zkoušku nakonec popadla taky protože jsem na ni zatím slyšela samou chválu.

 A jak to dopadlo?
 Stala se mou nejoblíbenější řasenkou vůbec. Dokonce předčí i mou oblíbenou klasiku -Rocketku.
Co se týče balení tak to je přesně takové, jak jsme u Maybelline zvyklí, jen se mi tentokrát trochu více líbí barevné provedení. 
Kartáček je zahnutý a dosud jsem podobný neměla. Přiznám se, že ze začátku jsem se ho trochu bála, protože nabírá relativně dost řasenky. Ovšem jde opravdu jen o to se s ním naučit, protože dlouho my žádná řasenka neudělala tak krásný efekt a díky zúženému konci se dostanete i do koutku oka. Je sice pravda že díky většímu množství řasenky, které nabere se mi občas stane, že řasy slepí ale stačí je jen znovu pročísnout a vše je v pořádku.
Jinak samotnou texturu řasenky  si nemůžu vynachválit. Když zaschne, tak drží naprosto skvěle. Odličování je samozřejmě trošku těžší ale zato vydrží kde co a dokonce i pár slz.
Za mě tedy rozhodně ano, a určitě ji běžte vyzkoušet. Krásně řasy prodlouží a zahustí, dobře drží a i cena je velmi příznivá. Za mě tedy jedna z nejlepších řasenek v našich drogeriích. Seženete ji kolem 200 Kč.

2 komentáře

  1. Nevypada vubec spatne, ja mam docela rada rasenky od Essence a Miss Sporty, jestli neco, tak rasenky maji tyhle znacky podle me super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Essence jsem měla jen Get big lashes a byla skvělá...od Miss Sporty jsem teda zatím žádnou řasenku neměla ale díky za tip :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.