Výlet do Prahy,nákupy, Sephora,Tiger a Utubering + vlog

21. 7. 2015


Po delší době vás zdravím!
Kdo mě sleduje na facebooku, tak už vím, jaký je důvod mé delší neaktivity ale určitě jste už ho poznali sami. Blog má konečně svou doménu,trošku změnil jméno a má úplně nový design. Taky jsem si stihla skvěle odpočinout a mám teď spoustu nápadů na články.

Pozdě, ale přece vám dnes chci ukázat fotky s výletu do Prahy, který jsem podnikly na konci června a hlavním bodem programu byl samozřejmě Utubering. Naše první kroky po příjezdu ovšem mířily k poměrně novému obchodnímu centru Quadrio, kde je i můj oblíbený obchod Nanu Nana, a k otočné soše Franze Kafky, která je opravdu povedená. Cestou po Praze byla povinná zastávka i v Yobaru, který jsem si strašně zamilovala, Douglasu a Sephoře. Po výborném obědě už jsme se jen prošly po Václaváku, nakoukly do oblíbeného Tigeru a cestou na metro jsme samozřejmě nesměly opomenout Starbucks a makronky od Paula.
















Utubering je stále velmi rozebírané téma. Většina dětí tam bohužel šla "lovit" podpisy a né se bavit. Já tedy nemám podpis ani jeden, ale vůbec mi to nevadí. Šla jsem se na Utubering pobavit, vidět jací mí oblíbení youtubeři ve skutečnosti jsou a taky si poslechnout pár oblíbených kapel. Takže jsem si vyrobila výborný cupcake, koukly na program, zazpívaly jsme si s Mandrage a nakonec nás vyhnal déšť, což je asi jedná věc, která mě mrzí, protože jsme tam nemohly zůstat déle.

Vlog z Utuberingu pak najdete ZDE















A co jsem si teda přivezla? 
Z kosmetiky samozřejmě nesmí chybět suchý šampon Batiste. Bohužel měli jen mini verzi, ale rozhodně můžu říct, že velké balení si určitě koupím. V Sephoře jsem si pak koupila konturovací trio, které jsem chtěla už dlouho, a ve slevách jsem za stovku objevila i matně hnědou Crayon jumbo 12h waterproof liner, kterou jsem tam nemohla nechat. Z Tigeru je tu pak pár drobností jako visačka na kufr, zámek ve tvaru srdíčka a mini barevné tužky. A nebyla bych to já, abych si něco nevybrala z Nanu Nana, odkud jsem si nakonec odvezla dřevěného panáčka, který je kromě kreslící pomůcky i skvělá dekorace. Nakonec už jen pár drobností z Utuberingu jako je náramek,tričko a podpisová karta.



6 komentářů

  1. Krásný článek :) Utubering musela být podle všeho vážně super akce, škoda, že nebydlím v okolí.Ta zmrzka :3
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba příští rok :) a frozen jogurt určitě doporučuju :D

      Vymazat
  2. Máš krásné fotky, doufám, že se do Prahy během prázdnin taky stihnu ještě podívat :-)

    OdpovědětVymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.