Letní new in a co jsem si koupila v Černé Hoře

1. 8. 2015


Krásnou sobotu všem,
dlouho tu nebyl tradiční new in, takže jsem to vše tak nějak shrnula do jednoho článku. Pravdou je, že jsem na nákupy neměla poslední dobou,chuť,čas ani náladu a vlastně jsem ani nic "nepotřebovala"( co jsem si koupila na výletu do Prahy se můžete podívat zde). Oblečení jsem nenakupovala prakticky vůbec a většinu věcí, co tu dnes uvidíte, jsem si koupila na dovolené v Černé Hoře (příště se můžete těšit na spoustu fotek). Teď už se ovšem začíná můj wishlist rychle zaplňovat a příští new in už bude asi poměrně obsáhlý.


Maxi šaty jsem chtěla už dlouho a navíc na dovolenou jsou jako stvořené. Bohužel mám ten problém, že i ty v nejmenších velikostech jsou mi většinou dlouhé. Tyto z Gatu mi ale padly skvěle, takže jsem neváhala. Dlouho se mi taky líbily tyto plavky, které jsem si nakonec z Oasapu objednala. Sice to nejsou pravé Triangl, ale kvalita je i tak dobrá.


Co si ovšem můžu kupovat pořád a taky nakupuju nejraději, jsou knihy. Za dovolenou jsem už stihla obě přečíst. S láskou Rosie jsem popadla ihned a taky nezklamala. Kdo má rád trochu romantiky, tomu se bude určitě líbit. Nad Analfabetkou jsem váhala už dlouhou dobu, protože to není úplně můj styl, ale rozhodně nelituju. Opravdu je to skvělý román a už se chystám i na Stoletého staříka. Taky jsem si před dovolenou pořídila brýle s hnědými skly, které mi ve sbírce chyběly. 


Teď už se přesuneme k tomu, co jsem si dovezla z Černé Hory. Tradičně nesmělo chybět těžítko do mé sbírky a samozřejmě klíčenky pro kamarády. Ze zahraničí si taky pravidelně vozím Arizonu, kterou u nás nikde poblíž nemáme a musím říct, že borůvka zatím vede.




Jako správný kosmetický maniak jsem si samozřejmě musela dovést i nějakou kosmetiku od místních značek. Největší radost mám z chameleona od značky Collen. Má krásnou barvu a perfektně nahradí tvářenku, bronzer i rozjasňovač.Přihodila jsem i stíny od značky Aura v odstínu Sunset brown, který je hezky jemně leský. Nakonec jsem ještě popadla dva laky z výprodeje od značky Maleta. NA cestu samozřejmě nesměl chybět časopis Elle. Jediná kosmetika, kterou jsem si koupila u nás, je pak rtěnka Kate Moss k klasickém červeném odstínu 111 a linky  z výprodeje od Essence good girl,bad girl.

Strašně dlouho jsem pokukovala po pleteném kloboučku v pánském stylu. Jeden se mi líbil v Housu, ale když jsem se konečně rozhodla si ho koupit, už ho bohužel neměli. Nakonec jsem si na dovolené za 10 euro pořídila tento.

4 komentáře

Clara in style © . Design by Berenica Designs.