DIY pencil holder

16. 8. 2015


Krásný den všem!
Dlouho už tu nebylo žádné DIY a to i přesto, že tyto fotky mi leží v počítači relativně dlouho. Konečně se tedy na ně dostalo a dnes vám ukážu, jak si jednoduše vyrobit stojánek na tužky nebo si můžete jako já roztřídit pastelky podle barev.


Budete potřebovat:
hezkou krabičku
washi pásku nebo izolepu
ruličky od toaletního papíru

A teď už je postup opravdu jednoduchý. Nůžkami si nastříháte ruličky do požadované délky. Izolepou nebo washi páskou je slepíte k sobě a vložíte do krabičky. Teď už stačí jen naskládat pastelky a máte hotovo!

PS: Můžete si všimnout, že já jsem ruličkami nezaplnila krabičku celou. Schválně jsem si tam nechala kousek místa kde skladuju gumy, ořezávátka, nůžky a podobné věci.




2 komentáře

  1. Super nápad, vypadá to moc hezky :-) Já jsem na DIY nešikovná a nikdy nejsem s ničím spokojená, tak jsem si objednala takový kartonový organizér z Aliexpress :-D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky možnost :D i když jsem si jistá že tohle bys zvládla ;) :)

      Vymazat

Clara in style © . Design by Berenica Designs.